Aprilia Rally med elektriske problemer....~
Fra : Corselitze

Dato : 29-06-05 10:27

Hej gruppe.

Min Rally vil ikke starte på elstart.
Har prøvet at lade batteriet og har også købt helt nyt uden held.
Den siger en halv sløj lyd når jeg prøver at starte. Den starter på kick
starteren.
Tændrøret er også nyt.
Nu så jeg at S. Sørensen havde et lignende problem...
Kan mit, skyldes en kontakt eller noget???
Måske noget der er irret til ???
Nogen gode forslag...???

Hilsen
Heidi B. Corselitze

Fra : Georg

Dato : 29-06-05 12:24

"Corselitze" <corselitze@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tændrøret er også nyt.
> Nu så jeg at S. Sørensen havde et lignende problem...
> Kan mit, skyldes en kontakt eller noget???

Måske du skal have en ny el-starter. Min egen rally fik ny el-starter efter
5 år.

Georg

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 29-06-05 21:53

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
> Måske du skal have en ny el-starter. Min egen rally fik ny el-starter
> efter 5 år.

Det kunne være at det kun er relæet der er dårligt...