Frantic
Fra : Mathias Christensen

Dato : 02-06-01 23:11

Har lige siddet og set Frantic på DR1. Hvad pokker er det de kæmper om til
sidst i filmen, den der lille ting Harrison Ford smider i vandet. Det ser ud
til at de to "forbrydere" er ligeglad med ikke at få den.

/Mathias

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 02-06-01 23:22

Mathias Christensen skrev:

> Har lige siddet og set Frantic på DR1. Hvad pokker er det de kæmper om
> til sidst i filmen, den der lille ting Harrison Ford smider i vandet.

"Kryton" - en udløsningsdims til atommissiler.

> Det ser ud til at de to "forbrydere" er ligeglad med ikke at få den.

Ville du kunne finde en 3 centimeter lang genstand i Seinen?

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 03-06-01 20:17

"Mathias Christensen" <2414217m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
ud
> til at de to "forbrydere" er ligeglad med ikke at få den.

Du kan ikke have set hele filmen, det vare mere eller mindre den dims der
var centrum for hele handlingen. Der kæmpes også om den tidligere i filmen
(svjh der hvor funktionen af dimsen også afsløres).

Men det er godt nok en ret god spændingsfilm!
Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
http://www.eskejensen.dk/rene

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm.
Nye billeder d. 16/5-01:
http://www.eskejensen.dk/rene/marielouise

Fra : Tommy Nitz

Dato : 03-06-01 23:48

Mathias Christensen <2414217m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b196497$0$4008$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
ud
> til at de to "forbrydere" er ligeglad med ikke at få den.

Så vidt jeg forstod så var det en form for aktvieringsmekanisme til
A-bomber, og grunden til at de to "forbrydere" var mere eller mindre
ligeglade med den til sidst, var at de var på "de godes" side.....og derfor
var det vigtigstes at den ikke faldt i de forkerte hænder...

Måske tager jeg fejl, men filmen var GOD

hilsener

Tommy