Min stamtavle fra Jesus - genealogi
Fra : Jakob Munck

Dato : 28-06-05 21:23

Jeg har lavet min stamtavle, og det viser sig at den kan føres tilbage til
Jesus. Se her:

www.ansgar.dk/genealogi/jesus-kristus.pdf

Foruden det at jeg er genetisk forbundet med Jesus skal det dog siges, at
jeg også er det med Muhammed. Det ses af en af de andre stamtavler på siten.

v.h.
Jakob

PS. Til orientering kan det siges, at de fleste mennesker i Europa -
formentlig - er genetisk forbundet med Jesus gennem både deres far og mor.
Det kan sandsynliggøres rent statistisk. Men kun de færreste har tid og
mulighed for at vise en af disse linier.

Fra : Heidelberg

Dato : 28-06-05 21:32

On Tue, 28 Jun 2005 22:22:38 +0200, "Jakob Munck"
<jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Det kan sandsynliggøres rent statistisk. Men kun de færreste har tid og
>mulighed for at vise en af disse linier.

Herre Jemini !!!

Denne gruppa forfaller og forfaller ....

mvh Knut
--
Knut Klaveness Heidelberg
http://heidelberg.no

Free Heidelberg Mail
http://heidelberg.zzn.com

Fra : Vidal

Dato : 28-06-05 21:45

Heidelberg wrote:

> Herre Jemini !!!
>

> Denne gruppa forfaller og forfaller ....

Hehe, vi har åbenbart manglet dig til at holde os i
ørerne. Man du har jo også travlt med Terje.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Heidelberg

Dato : 30-06-05 10:30

On Tue, 28 Jun 2005 22:45:22 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hehe, vi har åbenbart manglet dig til at holde os i
>ørerne. Man du har jo også travlt med Terje.

Neida, jeg har det ikke travelt med Terje. Det er han som har det
travelt med alt og alle.

mvh Knut
--
Knut Klaveness Heidelberg
http://heidelberg.no

Free Heidelberg Mail
http://heidelberg.zzn.com

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-06-05 02:09

Jakob Munck wrote:
> [...]
> Det kan sandsynliggøres rent statistisk. Men kun de færreste har tid og
> mulighed for at vise en af disse linier.

"Jeg har hørt ude i byen at man bare skal udprinte den slags og lægge
det på et nogenlunde anerkendt nationalbibliotek: Så kommer der helt
sikkert bedstsælgende spændingsromaner ud af det!"

Nej, seriøst: Hvad er dine kilder?

Det lyder jo lige tilpas meget som noget halvpsykotisk fantasteri, jeg
har hørt før, når folk "sådan lige" kan få deres personlig stamtavle til
at gå op i Jesus - som du jo (hvis altså dine tvivlsomme fabuleringer
ellers skulle stå til troende) alligevel ikke NEDSTAMMER fra?

I betragtning af at du eller gi'r den som "from katolik" synes jeg at
påstanden om "genetisk forbundethed" med Jesus forekommer sørgeligt
oplagt profan, da du jo dermed ikke deler den helt afgørende maskuline
halvdel af Hans gener...

Vi snakker i dèt tilfælde alene om Y-kromosomer, hvis der overhovedet
teoretisk set skulle være nogen virkelig spændende "genetisk
forbundethed" værd at snakke om, da Y-kromosomet netop går direkte og
uberørt fra far til søn på grund af at kvinder udelukkende har
X-kromosomer og alle mænd (kromosomdefekter undtaget) har eet X-kromosom.

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Hagemann

Dato : 12-08-05 00:08

meddelelse news:42c1f49e$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej, seriøst: Hvad er dine kilder?

Når Jacob Munck ikke selv har fået svaret, så gætter jeg på at kilden må
være vagabonden Jacob Holdt. Henvisningen til vagabondens hjemmeside fik
Munck i dk.videnskab.historie.genealogi.

Imidlertid blev der samtidigt advaret mod de meget fantasifulde slægtsbånd,
som vagabonden benytter sig af. Han har dog været så redelig at gengive en
kritikers indsigelser på hjemmesiden, hvoraf det blandt andet fremgår at
forbindelsen til Muhamed ikke holder vand for en nøjere granskning.

Jeg kan selv føre min slægt tilbage til Adam og Eva gennem følgende ane
http://gedbas.genealogy.net/datenblatt.jsp?nr=499014621
Om slægtsbåndene er autentiske er nok tvivlsomt, til trods for at
oplysningerne er leveret af dr.Clemens i stedet for vagabond Holdt.

I Danmark nedstammer vi ellers fra Odin og sagnkongerne. Her kongeslægten
fra Kong Skjold og frem http://skinnerup.org/gorm.htm

--
Sura 2:217 "Det er forskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det kan
være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at i