Battlefield 2 spørgsmål.
Fra : Web-user

Dato : 28-06-05 14:27

Overvejer lidt dette spil !

Spillet er ellers rost til skyerne , men demoen var dog ikke helt fri for
kritik på div. punkter - sikkert fordi jeg ikke spillede i online mode !
Er dog nysgerrig nok efter originalen.

Men måske jeg har et problem - det skal dog lige løses på bedste vis.
Jeg er i besiddelse af 2 pc'er , en til nettet her ( middel klasse pc ) og
en til de lidt mere krævende opgaver , som f.eks Battlefield 2.
Problemet er bare at jeg ikke er på internettet med den store pc ?
Derfor heller ikke nogen router installeret osv.
Er det aligevæld muligt for mig at komme på nettet med f.eks BF2
eller er der en ekstra udgift i vente !!

Web-user.........

Fra : Brian Lund

Dato : 28-06-05 14:40

> [...]
> Er det aligevæld muligt for mig at komme på nettet med f.eks BF2
> eller er der en ekstra udgift i vente !!

Du kan købe en switch, de kan fåes billigt...

Alternativt kan du hvis du kører XP på maskinen der har internetadgang, købe
et ekstra netkort og bruge internet deling!

Men den diskussion hører vist ikke rigtigt til i spilgruppen ;)

Brian

Fra : Web-user

Dato : 28-06-05 18:14

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in

> [...]
> internetadgang, købe et ekstra netkort og bruge internet deling!
>
> Men den diskussion hører vist ikke rigtigt til i spilgruppen ;)

Det er rigtigt !
Mit spørgsmål burde havde lydt anderledes.

Fandt dog en løsning på mit problem.
Jeg køre webspeed og har 2 stik på modemet + extra kabel så jeg også kan
forbinde den anden pc til modemet via et netkort jeg har i forevejen.
Selv samme kort ( 3com et eller andet ) som jeg også bruger på denne pc.
Bestilte en ekstra ip adress kort efter min forrige besked , så den
skulle være klar og funktionel på nuværende tidspunkt.

Det burde ifølge en tdc tekniker være nok.... Sjovt om det virker. !
Lidt installeren også et ( ? ) med på vejen slipper man nok ikke helt
for.

Web-user...........

Fra : preben nielsen

Dato : 28-06-05 19:28

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en
meddelelse news:46799$42c15334$3e3d8579$7344@news.arrownet.dk...

En PC som ikke er på nettet ? Hvad kan den bruges til ??

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-06-05 21:19

preben nielsen wrote:
> "Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en
> meddelelse news:46799$42c15334$3e3d8579$7344@news.arrownet.dk...

> En PC som ikke er på nettet ? Hvad kan den bruges til ??

hjerterfri?

Fra : Brian Lund

Dato : 28-06-05 22:38

> hjerterfri?

Og minestryger! - Og lidt billedredigering ;)

Brian

Fra : Web-user

Dato : 29-06-05 13:46

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in news:7e97c
$42c1c314$3e3d8579$4125@news.arrownet.dk:

> Og minestryger! - Og lidt billedredigering ;)
>

> Brian

Det er vist kun fantasien der sætter grænserne.
Hvis man har en , men det har Preben ikke !! )

Web-user........

Fra : Web-user

Dato : 29-06-05 13:42

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in news:42c196b5$0$204
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en
> meddelelse news:46799$42c15334$3e3d8579$7344@news.arrownet.dk...

> En PC som ikke er på nettet ? Hvad kan den bruges til ??

Alt mulig andet som ikke er internet relateret !!
Skulle jeg opfatte dit spørgsmål seriøst. ?

Web-user......

Fra : Søren G

Dato : 01-07-05 09:11

> En PC som ikke er på nettet ? Hvad kan den bruges til ??

Arbejde ?

--
Søren