Speedfight AC vil ikke starte
Fra : André S H

Dato : 28-06-05 09:29

Nu har jeg boret mit tændrør ud, som jeg hørte i radioavisen at i unge gør,
for at give den lidt mere power.

Nu vil lortet ikke starte, har prøvet alt, er der ikke nogen der kan hjælpe.

Skal bruge den på arbejde hver dag, så det sucks lidt at den ikke vil starte
mere.

André S Hansen
Speedfight Ac

Fra : Myt

Dato : 28-06-05 09:41

"André S H" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe.
>
> Skal bruge den på arbejde hver dag, så det sucks lidt at den ikke vil

Du skal bare tage hen til nærmeste traktor værksted og købe et gløderør, så
skulle den vist være hjemme

Myt

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 17:29

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal bare tage hen til nærmeste traktor værksted og købe et gløderør,
> så skulle den vist være hjemme

Og husk nu at give den diesel frem over. Meget vigtigt !!!

Ps. Det skulle give lidt ekstra på toppen hvis man maler
forskærmen brun.

Mvh
Jimmy_K

Fra : GK

Dato : 28-06-05 21:40

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og husk nu at give den diesel frem over. Meget vigtigt !!!
>
> Ps. Det skulle give lidt ekstra på toppen hvis man maler

jeg borede to huller i bagskærmen det gav 20 km og den indsnævrede
udstødning 15 km

mvh
GK