Velo solex rally bornholm?
Fra : atagu@gmx.net

Dato : 28-06-05 01:01

Hejsa..

Er der nogen der evt. kan fortælle mig hvem der arrangeger velo solex
ræset på bornholm hvert år?

Og som næste år har 10 års jubilæum.. :)

Mvh.

Ulf

Fra : Myt

Dato : 28-06-05 01:53

<atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Ulf

Du kan se og opleve mere her
http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=26-06-2005&cID=1&vId=246624

Du skal nok regne med at det er omkring samme tid næste år, mere kan jeg
ikke hjælpe. Men efter hvad jeg forstår, så er der ikke nogen forening til
det, eller noget, de møder bare op.

Myt

Fra : Preuthun

Dato : 28-06-05 22:05

Hejsa.
Næste års Velo Solex Rally starter d. 24. juni.
På et senere tidspunkt åbner siden www.velosolexrally.dk, hvor der vil komme
flere oplysninger.
Jeg deltog i dette års rally. Der var 42 deltagende kørere.Vejret var godt.
Stemningen var festlig og folk i godt humør.
Rallyet startede lørdag formiddag med indskrivning kl 9 og de første
køretøjer blev sendt afsted kl. 10. Løbet sluttede med røget sild og (flere)
øl på Svaneke røgeri. (Kan anbefales).
Om søndagen blev der kørt et "fuld tank" løb. Jeg tror det blev til ca. 30
km.
Jeg synes det var godt at deltage, og har allerede bestilt plads på
vandrehjemmet i Svaneke til næste års rally.

Venlig hilsen
Jan Preuthun

Fra : Ulf

Dato : 29-06-05 21:23

"Preuthun" <preuthunfjern@email.dk> wrote in message news:<bYiwe.57444$Fe7.189299@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> ræset på bornholm hvert år?
>
> Og som næste år har 10 års jubilæum.. :)

Ok, tak for informationen.. Har desværre ikke mine velo'er mere.. De
er solgt for 2½ år siden..

1stk. 3800 og 1stk. 5000..

Dejlige maskiner, men noget hurtigere og stærkere skulle jo til..

Super.. Tak for info'en igen..

Fra : Lars Bjerremand

Dato : 28-07-05 20:05

Det gør jeg

Lars Bjerremand

Se mere på www. velosolexrally.dk

Lars Bjerremand

PS. Eventuelle stavefejl er opstået under transmission