Billigt hotel - Venedig
Fra : Hans

Dato : 27-06-05 21:55

Hej

Jeg søger et billigt hostel/hotel i nærheden af Venedig. Er der nogen som
kan anbefale et godt sted?

På forhånd tak
Hans

Fra : klaus

Dato : 28-06-05 07:54

"Hans" <hom@FJERNMIGpc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg søger et billigt hostel/hotel i nærheden af Venedig. Er der nogen som
> [...]
Nu ved jeg jo ikke helt hvad du mener med billigt, men jeg overnattede på
"corner of the world" som er et b&b i hjertet af Venedig. Pris per
overnatning for et dobbeltværelse var 95Eur. Jeg mener også at de har
enkeltværelser til en billigere pris. Undersøgte selv muligheden for at bo
på fastlandet, men priserne var næsten de samme.

Det gode ved at overnatte inde i Venedig er at du spare transporttid, men i
ligeså høj grad at du undgår os og larm fra lastbiler, biler, knallerter
etc. Så det bør du overveje. Det er det værd.

/Klaus

Fra : Niels Erik Pedersen

Dato : 29-06-05 16:31

Prøv at se på denne adresse:
http://www.reservations.bookhostels.com/at-rejse-er-at-leve.dk/hosteldetails
..php?ShowDateSelector=1&PHPSESSID=f9f5c11migqcnkl7grb1lgji3496j7fh
Hilsen NEP

Fra : klaus

Dato : 29-06-05 17:44

"Niels Erik Pedersen" <niels-erik@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Prøv at se på denne adresse:
> http://www.reservations.bookhostels.com/at-rejse-er-at-leve.dk/hosteldetails
> .php?ShowDateSelector=1&PHPSESSID=f9f5c11migqcnkl7grb1lgji3496j7fh
> Hilsen NEP

Og jeg fandt mit b&b igennem:
www.nyditalien.dk
Her kan du også finde flere alternativer.

/Klaus