Stort billede i Word
Fra : Michael Friis

Dato : 27-06-05 22:07

Hej Gruppe.

Jeg har et stort billede, som jeg gerne vil have printet ud over 4 ark A4.
Så man kan sætte de 4 sider op imod hinanden, så de danner ét stort billede.

Kan man det i Word (XP/2003), og hvordan?
Jeg har prøver at indsætte billedet, og vælge "formater billede" /
"størrelse" og klikket på "nulstil".
Billedet bliver godt nok stort, men jeg kan kun se øverste venstre hjøene
Hvis jeg trykker på "vis udskrift" er der kun én side (der skulle være
4)

Mvh
Michael

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-06-05 22:41

Den 27 jun 2005 skrev Michael Friis i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg har et stort billede, som jeg gerne vil have printet ud over 4
> ark A4. Så man kan sætte de 4 sider op imod hinanden, så de danner
> ét stort billede.
>
> Kan man det i Word (XP/2003), og hvordan?

Prøv i Excel i stedet

Lars Klintholm

Fra : Michael Friis

Dato : 27-06-05 23:18

> Prøv i Excel i stedet

HEH, det virker.
Mange tak

Mvh
Michael

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-06-05 23:37

Den 28 jun 2005 skrev Michael Friis i dk.edb.programpakker.ms-office:

> HEH, det virker.
> Mange tak

Velbekomme, tak for tilbagemelding

Lars Klintholm