Skærme
Fijala 3554
VGA + TV kombi der kan køre "NTSC"
Fra : Ole Geisler

Dato : 27-06-05 21:46

Er der nogen der kan henvise til en kombineret monitor og "LCD-TV" der
kan:

Vise standard VGA min. 800x600

Have SCART (eller anden RGB indgang) der kan tilsluttes en signalkilde
der leverer RGB + composite sync. H: 15750Hz V: 60Hz ?
(Som en PS2, det er dog ikke en sdan det drjer sig om)

Egetlig har det intet med "NTSC" at gøre, men signalet er iflg.
US-norm, og bliver ofte benævnt som "NTSC"

Tuner er unødvendig, men ikke et minus.

Det er ikke et krav at det er en LCD, det kan også være CRT(!)

Størrelse 12-19" diagonal.
Farve/udseende ikke vigtig.

Prisen næsten underordnet, op til 6K er umiddelbart ikke et problem.
Skal bruge 2stk.

kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.

Fra : hansen

Dato : 27-06-05 23:22

"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Størrelse 12-19" diagonal.
> Farve/udseende ikke vigtig.
>
> Prisen næsten underordnet, op til 6K er umiddelbart ikke et problem.

LCD-TV uden tuner og må godt være CRT. Jeg giver op.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-06-05 10:27

hansen wrote:

> LCD-TV uden tuner og må godt være CRT. Jeg giver op.

Er nok meget godt nu du ikke læser hvad Ole skriver *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Ole Geisler

Dato : 28-06-05 22:27

On Tue, 28 Jun 2005 00:21:43 +0200, "hansen" <hansen@æøå.dk> wrote:

>LCD-TV uden tuner og må godt være CRT. Jeg giver op.

OK. Så en skærm da. Fladskærm, CRT, whatever. Bare der er RGB+sync in
der kan forstå US std. signaler 15750Hz/60Hz.

+ VGA min. 600x800