Bor tændrørene ud:
Fra : Joen Jensen

Dato : 27-06-05 21:33

Hørt i DR nyheder i dag d. 27/6 kl. 17.08:
"Mange unge kører hurtigere end de må på deres scootere end de må,
fordi de har boret tændrørene ud"
-fin ide d.herrer og damer journalister, lad os foranstalte en
masseudboring af tændrør på alle landets biler, så må de da kunne køre
rigtig stærkt, ikk?

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 21:58

"Joen Jensen (slet Q57AI)" <joen.jensen@Q57AIprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11199045950.568110899950039@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> -fin ide d.herrer og damer journalister, lad os foranstalte en
> masseudboring af tændrør på alle landets biler, så må de da kunne køre

Det må være fra gravballemandens tid at man borede )

--
Tom

Fra : GK

Dato : 27-06-05 22:24

> [...]
> -fin ide d.herrer og damer journalister, lad os foranstalte en
> masseudboring af tændrør på alle landets biler, så må de da kunne køre

boret tændrørene ud" hvad skulle det gøre godt for ????

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 11:39

"GK" <G@post7.tele.dk> wrote in message

> "Joen Jensen (slet Q57AI)" <joen.jensen@Q57AIprivat.dk> skrev i en
> meddelelse news:11199045950.568110899950039@dtext.news.tele.dk...

> boret tændrørene ud" hvad skulle det gøre godt for ????

Det sænker kompressionen så man kan hæve ladetrykket

--
Tom

Fra : Myt

Dato : 28-06-05 00:03

> [...]
> -fin ide d.herrer og damer journalister, lad os foranstalte en
> masseudboring af tændrør på alle landets biler, så må de da kunne køre

http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/asx/uge/Mandag/1700.asx 8
minutter og 27 sekunder inde i indslaget kan man høre det *LOOOL*

Myt

Fra : GK

Dato : 28-06-05 00:39

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/asx/uge/Mandag/1700.asx 8
> minutter og 27 sekunder inde i indslaget kan man høre det *LOOOL*

ha ha ha nu har jeg squ hørt det med .. IDIOTER ha ha ha

Fra : Chipmand

Dato : 28-06-05 01:11

On Tue, 28 Jun 2005 01:38:36 +0200, "GK" <G@post7.tele.dk> wrote:

>"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>ha ha ha nu har jeg squ hørt det med .. IDIOTER ha ha ha

HA HA tror sq de skulle tage en spritprøve på de værter.

Fra : Chipmand

Dato : 28-06-05 01:13

On Tue, 28 Jun 2005 02:10:37 +0200, Chipmand <chipmand@bluebottle.com>
wrote:

>HA HA tror sq de skulle tage en spritprøve på de værter.

De glemte at nævne hullerne i bagskærmen

Fra : Kenny.

Dato : 30-06-05 16:19

Hvis de så fanger nogen der har boret deres tændrør ud
tror jeg næppe de får deres "rullefelt" til at vise meget mere
end de 30 kmt. en knallert egentlig må køre! Nu skal de lige
prøve at starte den i første omgang, håber de har energi til at
hoppe kickstarter i meget lang tid

Fra : Myt

Dato : 30-06-05 16:51

"Kenny." <myjunk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> end de 30 kmt. en knallert egentlig må køre! Nu skal de lige
> prøve at starte den i første omgang, håber de har energi til at

De har en kænguru med til det samme

Myt