Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung SyncMaster 913B?
Fra : sfc

Dato : 27-06-05 18:14

Jeg skal snart bruge en ny skærm og har kigget lidt på en Samsung SyncMaster
913B http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140434 og har lige et par
spørgsmål..

1. Kan jeg tilslutte 2 computere på skærmen, og har den en omskifter? (der
skulle båbe være VGA og DVI på skærmen)
2. Er skærmen god nok til spil som Counter Strike, Halflife 2 og Battlefield
2?
(dvs. ingen sløring eller ghosthing, eller hvad det nu hedder)
3. Kender i en forhandler i KBH's området?
4. Har i et bedre bud på en skærm i samme prisklasse?

Mvh Sfc

Fra : Nicolai

Dato : 27-06-05 18:26

> Jeg skal snart bruge en ny skærm og har kigget lidt på en Samsung
> SyncMaster 913B http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140434 og har
> lige et par spørgsmål..
Godt valg :)

> 1. Kan jeg tilslutte 2 computere på skærmen, og har den en omskifter? (der
> skulle båbe være VGA og DVI på skærmen)
Ja det kan du :) (omskifter bed knap)

> 2. Er skærmen god nok til spil som Counter Strike, Halflife 2 og
> Battlefield 2?
> (dvs. ingen sløring eller ghosthing, eller hvad det nu hedder)
Max :)

> 3. Kender i en forhandler i KBH's området?
Ik mig - men køb online og få 14 dages fuld returret.

> 4. Har i et bedre bud på en skærm i samme prisklasse?
Ikke så vidt jeg ved :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk/tilbud.php (Få resten af året gratis!)

Fra : Tom Nielsen

Dato : 28-06-05 20:13

(der
> Ja det kan du :) (omskifter bed knap)

Hvordan er billedkvaliteten med VGA, er der synlig forskel på DVI og VGA ?
(har planer om at sætte to op som dual, men har kun 1 dvi udgang på mit
grafikkort)

Tom

Fra : Jens G

Dato : 28-06-05 08:27

On Mon, 27 Jun 2005 19:14:26 +0200, "sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk>
wrote:

>3. Kender i en forhandler i KBH's området?

Computer Centrum på Falkonér Alle.
Multimedia World også Falkonér Alle.

Begge steder ca. 3200 kr.

--