Bøn
Fra : Niels Poulsen

Dato : 27-06-05 16:14

27. JUNI

Dagens tanke

Hvis du kan tage problemerne i den rækkefølge, de kommer, hvis du kan
bevare din ro og fatning midt i pligterne og de mange gøremål, hvis du
kan overvinde kriser og foruroligende omstændigheder, som du befinder
dig i, så har du opdaget en uvurderlig hemmelighed i dit daglige liv.
Selv om du er tvunget til at gå gennem livet tynget af en uafvendelig
skæbne eller med handicap, og stadig med fred og balance i sindet tage
hver dag, som den kommer, så har du vundet sejr, hvor de fleste går
under. Du har udført en større bedrift end den, der regerer et helt rige.

Formår jeg at bevare fred og ro i mit sind?

Dagens meditation

Tag en velsignelse med dig, hvor du end går. Du selv er blevet velsignet
- velsign du andre. Disse reserver af velsignelser ligger klar til dig i
de måneder og år, der ligger forude. Send dine velsignelser videre.
Velsignelser kan gå Verden rundt, fra det ene menneske til det andet.
Spred en smule velsignelse i et menneskes hjerte, og dette menneske er
tilskyndet til at bringe det videre. På denne måde fortsætter Guds
levendegørende glædesbudskab. Vær sendebud for Guds velsignelser.

Dagens bøn

Jeg beder - at jeg må videregive mine egne velsignelser. - at de må
strømme ind i andres liv.

I A/A bruger vi bønens kraft på det godes vej