Apache
Fra : Anders

Dato : 27-06-05 13:44

Hej

Til dem, som endnu ikke har set afdøde Tommy Seebachs video "Apache", så kan
jeg kun sige at den er et kig værd. Få en GOD griner på:

http://web.bitnet.net/rabies/apache.mpeg

Ekstremt garn, ekstreme ansigtsudtryk, ekstreme hoftevrik, ekstreme
bakkenbarter, gennemført!!! et must-see !!!

Mvh Anders

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-05 14:44

Anders wrote:
> [...]
>
> Ekstremt garn, ekstreme ansigtsudtryk, ekstreme hoftevrik, ekstreme
> bakkenbarter, gennemført!!! et must-see !!!

MUHAHAHAAA

lækre 70'er babes og seje keyboards.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Anders

Dato : 27-06-05 15:30

> MUHAHAHAAA
>
> lækre 70'er babes og seje keyboards.

Jeps, det er grimt, men det holder hele vejen!!!

/Anders

Fra : Ulrik Kold

Dato : 27-06-05 18:58

Anders coughed up a hairball on 27-06-2005 16:30:

> Jeps, det er grimt, men det holder hele vejen!!!

Og de svedigste dansetrin - læg mærke til hvordan Tommy meget elegant
danser med pigerne med ryggen til kameraet :)

Og så kommer den ekkolatter da til at gå over i musikhistorien!

..kold

--
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1 --------
http://ulrikkold.dk/blog - my private musings on life, music, and WWW -

Fra : Anders

Dato : 27-06-05 21:43

> Og de svedigste dansetrin - læg mærke til hvordan Tommy meget elegant
> danser med pigerne med ryggen til kameraet :)
>
> Og så kommer den ekkolatter da til at gå over i musikhistorien!

Ja, det er ikke blot en fryd for øret, men OGSÅ for øjet!!!
Og en flot audiovisuel præstation af kameramanden og produceren!

Og, ja - Seebach havde (æret være hans minde) evner på et dansegulv som kun
de færreste kunne matche!

/Anders

Fra : preben nielsen

Dato : 27-06-05 20:22

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> MUHAHAHAAA
>
> lækre 70'er babes og seje keyboards.

Næh, det fedeste er, at alt the "seje" man laver nu om dage er
lige så totalt yt om 25 år :D

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Max

Dato : 27-06-05 21:11

Hej

> Til dem, som endnu ikke har set afdøde Tommy Seebachs video "Apache", så
kan
> jeg kun sige at den er et kig værd. Få en GOD griner på:

Og en alvorlig ADVARSEL, filen fylder 44 Mb og vare 4,5 minut, sørg for at
have
nyklippede negle på tæerne inden i kikker ellers kan det være smertefuldt.
Pop markedet var også nem at tilfredsstille for 25 år siden.

Mvh Max

Fra : AJC

Dato : 29-06-05 05:07

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> [...]
> nyklippede negle på tæerne inden i kikker ellers kan det være
> smertefuldt. Pop markedet var også nem at tilfredsstille for 25 år

Tommy Seebach var genial. Synd at han aldrig fik den fortjente anerkendelse
da han levede.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-06-05 10:48

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Tommy Seebach var genial. Synd at han aldrig fik den fortjente
anerkendelse
> da han levede.

Gjorde han da ikke det ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-06-05 14:54

"Benny Mortensen 9700" <wrapup1@kittymail.com> wrote in message news:<42c2704e$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> anerkendelse
>
> Gjorde han da ikke det ??
>
> M.V.H.....Benny..

Han har i hvert fald lavet noget fedt synth som jeg aldrig har hør i
DR desværre, og det gør det lidt svært at finde når man ikke aner hvad
de plader hedder. Og nej at søge på TS er desværre ikke nok, for der
er sgi en del .

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 30-06-05 15:08

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> DR desværre, og det gør det lidt svært at finde når man ikke aner hvad
> de plader hedder. Og nej at søge på TS er desværre ikke nok, for der

Nej, du skal nok søge på alle de gruppesammenhænge, som han har deltaget i,
så The Seebach band, var måske et sted at starte. The Butlers, men det var
godt nok før synth'en kom til, endnu før Sir Henry & His Butlers blev en
realitet. Jeg ved ikke, om han også har brugt pseudonymer, men det kunne
bedst ligne ham.

M.V.H.....Benny..

Fra : Max

Dato : 30-06-05 07:21

Hej

> Tommy Seebach var genial. Synd at han aldrig fik den fortjente
anerkendelse
> da han levede.

Havde han det, var han død 20 år tidliger.

Mvh Max

Fra : AJC

Dato : 30-06-05 21:22

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:42c38f3d$0$176
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hej

> anerkendelse
>
> Havde han det, var han død 20 år tidliger.

*PLONK*