Radeon 9800XT og driver
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 27-06-05 11:15

Knægten har en PC med sådan et grafikkort som ovenstående.

Af en eller anden grund har han fik installeret (for snart lang tid
siden) HydraVision driveren til kortet, og det har han jo ikke brug for
når han kun har 1 skærm (ViewSonix vps171s).

Jeg undrede mig nemlig over, at han havde 2 skærme og 2 grafikkort (der
jo begge hedder -Secondary) stående i Enhedshåndtering.

Ergo har jeg hentet den sidste Catalyst driver (05.6), installeret denne
og fjernet HydraVision - Men har har stadigvæk såvel secondary skærm som
grafikkort stående.
Det synes jeg altså er "fjollet", men hvordan hulen fjerner jeg det?
Et eller andet har jeg sikkert glemt at gøre

Jan

Fra : Myt

Dato : 27-06-05 11:21

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.co> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det synes jeg altså er "fjollet", men hvordan hulen fjerner jeg det?
> Et eller andet har jeg sikkert glemt at gøre

Har du prøvet at fjerne den inde fra "tilføj fjern programmer" ?

Myt

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 27-06-05 14:28

Myt skrev:

> Har du prøvet at fjerne den inde fra "tilføj fjern programmer" ?

*G* Ja da, det var jo derinde fra jeg fjernede HydraVision

Jan

Fra : Hans

Dato : 27-06-05 12:35

Jan Allan Andersen wrote:

> [...]
> Det synes jeg altså er "fjollet", men hvordan hulen fjerner jeg det?
> Et eller andet har jeg sikkert glemt at gøre

Det er helt normalt med Radeon kort, at der står et sekundært grafikkort i
enhedshåndteringen, så det har intet med gamle drivere at gøre.

Hans

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 27-06-05 14:29

Hans skrev:

> Det er helt normalt med Radeon kort, at der står et sekundært grafikkort i
> enhedshåndteringen, så det har intet med gamle drivere at gøre.

Okay - Må indrømme jeg ikke har den store erfaring med Ati kort -
Knægtens er "mit" første.

Jan

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 27-06-05 18:13

On Mon, 27 Jun 2005 15:29:25 +0200, Jan Allan Andersen
<akkerdk@gmail.com> wrote:

>Okay - Må indrømme jeg ikke har den store erfaring med Ati kort -
>Knægtens er "mit" første.
>

>Jan

HydraVision er en software til at have virtual skærme, altså flere
skriveborde på en skærm, og så kan man skifte til det skrivebord man
ønsker, 1 for spil og 1 for grafik osv.