Nokia logo maker....
Fra : Dennis Højsholt

Dato : 02-06-01 21:55

Hi,

Findes der et program til Macintosh, som kan laver logoer til f.eks. Nokia
telefoner...?
På forhånd tak!!!

Mvh.

Dennis Højsholt

Fra : Simon

Dato : 02-06-01 22:22

Nej. Det eneste du kan er at lave en gif-fil, som du kan importere på
PC'en. Desværre findes der heller ikke et sende-program, så man kan
uploade billeder til telefonen...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 03-06-01 10:08

> [...]

> Hi,
>
> Findes der et program til Macintosh, som kan laver logoer til f.eks. Nokia

Tja..GraphicConverter 4.07 kan gemme 2 mobiltelefonformater:

MobilePhone NGG (.ngg)
MobilePhone NOL (.nol)

Er det et af de formater?
--
Jesper Oersted. My mailaccount is spamfiltered by ORBS.
http://www.orbs.org.

Fra : Ronty

Dato : 03-06-01 23:06

ja det e det faktisk... NOL står for Nokia Operator Logo og ngg står for
Nokia Group Graphics... nu mangler man så bare noget at sende med....

Ronty

in article 1eufau4.1ls8uhpq9l442N%triton@titancity.com, Jesper Ørsted at

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-06-01 23:29

In article <B7408176.34E8%ronty@samfundsnasser.dk>,
Ronty <ronty@samfundsnasser.dk> wrote:

> nu mangler man så bare noget at sende med....

Har du en PB med IrDa?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 03-06-01 23:59

Hvordan ville du gøre det?

Mvh
Gunnar

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-06-01 00:09

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=7348

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : *nico*

Dato : 04-06-01 18:20

Det kræver desværre at man køber programmet, og hvis man læser reviews af
programmet kan man se man ikke kan få fat i den
havde ellers været kanon

Nicolai !

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-06-01 18:58

In article <9fgg53$ej4$1@news.inet.tele.dk>, "*nico*" <npe@mac.com>
wrote:

> Det kræver desværre at man køber programmet,

Tjoe, men du sagde ikke noget om at det skulle være gratis. Graphic
Converter er heller ikke gratis.

> og hvis man læser reviews af programmet kan man se man ikke kan få
> fat i den

Det da vist kun for dem der ikke forstår en bjælde tysk, Du kan købe den

http://shop.gravis.de/w3?area&d=1&{uid}=129&url=frame_extern_liste.html

> havde ellers været kanon

Hvis man ellers ikke bliver for ked af fgl: Currently Mr. Beam only
supports the Nokia phones 6110, 6130 and 6150. Meilenstein however tries
to enhance Mr. Beam to support all types of Nokia phones with infrared.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Ronty

Dato : 04-06-01 20:49

Man kan evt lave dem på nettet. Men problemet eksisterer stadigvæk... det er
kun pc'er eller virtual pc der kan komme ind på de sider... De bedste for
tiden er Speedytomato.dk som desværre er begrænset til et logo pr. måned
iøjeblikket pga af den store trafik de har ellers kan man bruge
logoserver.dk eller Sol.dk som har lige lanceret en online editor men det
virker ikke så godt til mac men der står på deres hjemmeside at de arbejder
på sagen.

Ronty

in article newsspam2-E793FC.19580404062001@news01.inet.tele.dk, Martin

Fra : Steen Villumsen

Dato : 05-06-01 12:10

> [...]

> virker ikke så godt til mac men der står på deres hjemmeside at de arbejder

www.dingelink.dk har også en online logo-maker. Den virker fint med både
IE og Communicator på mac. Kravet er dog at du skal have en
Nokia-telefon, og et tele-dk abbonnement (men virker også med Tele DK's
samarbejdspartnere som f.eks. Telmore).

/Steen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 04-06-01 22:51

Ronty <ronty@samfundsnasser.dk> wrote:

> ja det e det faktisk... NOL står for Nokia Operator Logo og ngg står for
> Nokia Group Graphics... nu mangler man så bare noget at sende med....

Har du adgang til en PalmPilot? Så er NokiGGE sagen.

Mojn, Thomas

--
Hi, I'm Curt Cobain for Remington Rifles.