Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Ati Radeon 9000 og varme?
Fra : Henning Lund

Dato : 27-06-05 04:55

Når der sidder en blæser på dette kort, skal det ikke starte straks
maskinen tændes eller er der blæserstyring på kortet, jeg har et på
prøve men blæseren kører ikke?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Myt

Dato : 27-06-05 09:56

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Når der sidder en blæser på dette kort, skal det ikke starte straks
> maskinen tændes eller er der blæserstyring på kortet, jeg har et på prøve
> [...]

Jeg vil mene den skal starte i samme øjeblik du trykker på power-knappen på
computeren.

Myt

Fra : Henning Lund

Dato : 27-06-05 15:03

Myt skrev:

> Jeg vil mene den skal starte i samme øjeblik du trykker på
> power-knappen på computeren.
>
> Myt

Tak for svaret, ja det gør den da på andre kort, så jeg kan ikke ret
forstå om den her ikke også skulle, jeg kan intet finde på nettet der
kan løse mit spørgsmål.

Fra : Myt

Dato : 27-06-05 16:16

> Tak for svaret, ja det gør den da på andre kort, så jeg kan ikke ret
> forstå om den her ikke også skulle, jeg kan intet finde på nettet der kan
> [...]

Kan du ikke få den til at snurre hvis du hjælper den ? Hvis den skal have
hjælp, eller den slet ikke starter, så vil jeg betegne blæseren for defekt,
og der skal så en ny på, eller en passiv køler.

Myt

Fra : Henning Lund

Dato : 27-06-05 18:52

Myt skrev:

> [...]
> have hjælp, eller den slet ikke starter, så vil jeg betegne blæseren
> for defekt, og der skal så en ny på, eller en passiv køler.

Nix den går uhyggelig sejt rundt, så jeg vil formode det er lejet der er
røget.

Fra : Myt

Dato : 27-06-05 20:14

> Nix den går uhyggelig sejt rundt, så jeg vil formode det er lejet der er
> [...]

Den kan også være fyldt med skidt. Nogle har fået lidt symaskinsolie ned i
deres blæser, og så har den kørt igen, men det er vist en stakket frist.

Myt