Så kommer hjælpen!!
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 27-06-05 01:55

Fra : Cacba

Dato : 27-06-05 21:37

Det er jo det rene svineri...

OG så bare fordi den lille møgunge på 14 kører galt skal alle vi andre som
kører fint uden skader straffes hårdt..... Køber sgu snart en mc der KAN og
MÅ kunne køre over 300 km/t.. Det er jo ikke fareligt... kun hvis det er et
køretøj der IKKE MÅ køre over 30 kmt som kører 70 kmt.

/Cacba Out

Fra : Allan Riise

Dato : 27-06-05 21:38

"Cacba" <cacba@cacba.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et
> køretøj der IKKE MÅ køre over 30 kmt som kører 70 kmt.

Hmmm...
På vilke *veje* må du i Danmark køre 300+ km/t ?

--
Allan Riise

Fra : GK

Dato : 27-06-05 22:37

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Cacba" <cacba@cacba.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm...
> På vilke *veje* må du i Danmark køre 300+ km/t ?
>
> --
> Allan Riise

den tingest må være noget selve fanden har opfundet ,,, hi hi men i
første omgang kommer der kun en i hver politi kreds

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 28-06-05 00:30

Og hvis jeg var en kløgtig tænkende politimand ville jeg turnere
rundt
til politkredsens skoler og uddannelses-institutioner. Her ville jeg
sætte rullefeltet op og så tjekke alle knallerter der holder der. Man
starter selvfølgelig med at montere en ordentlig lås på alle
knallerterne. Bagefter kan ejermanden så få udleveret den når den har
været en tur gennem rullefeltet. Det skulle nok nappe ca. 80-90% af
alle parkerede knallerter. Og ikke noget piv. Hvis man er 'stor' nok
til at tune sin knallert er man også stor nok til at tage bøden. Hvis
du endelig vil køre stærkt så gør det et sted hvor ingen andre end
dig
selv kan komme til skade. Det rager mig egentlig en papand. Men at
køre som dødsforagtende tåber uden omtanke for andres liv og lemmer,
det er for dumt. Og ve den arme stakkel der bare snitter mine piger,
han kommer til at mærke den forkerte ende af et baseballbat på steder
jeg ikke vil nævne.

Hvad de kære politibetjente dog ikke har tænkt på er at farten på
rullefeltet bliver målt uden vindmodstand så der er nok en
'fejlmargin' man skal holde sig under.

MVH Anders

Fra : RpR

Dato : 02-07-05 12:10

> Det rager mig egentlig en papand. Men at
> køre som dødsforagtende tåber uden omtanke for andres liv og lemmer,
> det er for dumt.

Det er nemlig ALLE der kører ulovligt der kører med hovedet under armen og
80km/t på cykelstien.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 12:56

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> "Cacba" <cacba@cacba.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm...
> På vilke *veje* må du i Danmark køre 300+ km/t ?

Padborg Park

--.
Tom

Fra : Cacba

Dato : 28-06-05 18:43

> Hmmm...
> På vilke *veje* må du i Danmark køre 300+ km/t ?

Pointen var at så havde ejg et køretøj der lovligt kunne køre så stærkt.
Hvor en knallert ikke må kunne køre over 30kmt.... Biler kan som regl også
køre mere end de 130 kmt... skal de så også have en prop i udstødningn og
fjernet 5. gear så de ikke kan køre hurtigere???

Moral er godt, hvis der er to af dem er det bedre.. =)

/Cacba Out

Fra : Allan Riise

Dato : 28-06-05 21:05

> [...]
> fjernet 5. gear så de ikke kan køre hurtigere???
>
> Moral er godt, hvis der er to af dem er det bedre.. =)

Rolig nu.
Moral er godt, men dobbelt moral er bestemt ikke bedre!

Vi er jo enige langt hen ad vejen.
Jeg mener jo, at De af os der kan finder ud af at køre på vores
knallerter/scooterer, så det ikke er til gene, hverken for børn eller
voksne, der er denne nye hårde måde at "overfalde" knallert kørerer på, ikke
så smart, men så må Vi jo bare være smartere, f.eks. ved at inst.
omdrejningsbegrænsere ( ikke at det hjælper på min, den køre 135+ km/t = +14
hk på baghjulet ), eller ved at selv at være med til, bl.a. igennem dette
forum, og div. træf. sørge for at indstillingen til hvor og hvordan man
kører stærkt bliver sidestillet med at køre sikkert!

--
Allan Riise

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-06-05 11:35

Cacba wrote:
> [...]
> MÅ kunne køre over 300 km/t.. Det er jo ikke fareligt... kun hvis det er et
> køretøj der IKKE MÅ køre over 30 kmt som kører 70 kmt.

Så gør det og hold op med at skabe dig..

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Chipmand

Dato : 28-06-05 01:06

On 27 Jun 2005 00:55:02 GMT, Anders Sune Jensen
<lillejensen@C7IAMmail.tele.dk> (slet C7IAM) wrote:

>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=384664
>

>MVH Anders

He he gratis rullefelt i første omgang også en over nakken.

Fra : Georg

Dato : 28-06-05 10:50

"Chipmand" <chipmand@bluebottle.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er sgu da lidt irriterende. Jeg har de sidste 7 år kørt 60+ på min rally
på landevejene uden at blive stoppet, selvom både mc betjente og
patruljevogne har overhalet mig. I byerne kan "følge trafikken" uden at
skulle føle man sinker de andre billister. Men jo, jeg blir vel nødt til, at
få min rally til at køre max 50 Km/t så deeeeet....

Georg

Fra : Myt

Dato : 28-06-05 11:33

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle føle man sinker de andre billister. Men jo, jeg blir vel nødt til,
> at få min rally til at køre max 50 Km/t så deeeeet....

Kunne du ikke sætte en omdrejningsbegrænser på du aktivere hvis du bliver
stoppet ?

Myt

Fra : Georg

Dato : 28-06-05 11:41

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse

> Kunne du ikke sætte en omdrejningsbegrænser på du aktivere hvis du bliver
> stoppet ?

Dèt lyder jo spændende. Kan man det, eller er det en joke?. I så fald, hvor
går man sådan en fætter henne?

Georg

Fra : Myt

Dato : 28-06-05 13:58

> Dèt lyder jo spændende. Kan man det, eller er det en joke?. I så fald,
> hvor går man sådan en fætter henne?
>
> Georg

Du kan læse mere her http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=12
Du kan købe den her http://www.protuna.dk/

Myt

Fra : Jay

Dato : 28-06-05 14:36

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in message

> Du kan læse mere her http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=12
> Du kan købe den her http://www.protuna.dk/
>
> Myt

Eller her
http://thansen.dk/product.asp?c=507736329&n=1388917135&pn=1388917136
eller
http://www.holmgaard-scooterservice.dk/inc/Shop.php?model=Universal&underkat
=17 eller http://www.scooter-center.com eller http://www.scooter-attack.com
... De har dem en masse steder, men hvis man læser lidt om det skal man vist
passe på med at købe de allerbilligste, ligeså vel som at man kun må slå dem
til i slukket tilstand eller tomgang, ellers kan de ødelægge tændingen,
nogle politifolk kan vist også høre når de er slået til, men omvendt, hvor
uheldig har man lov at være, både blive stoppet, og så af en
elite-knallertkender af en politimand?? De lidt dyrere har fede
funktioner som fjernbetjening, og at de kun kan blive slået fra hvis man
"morser" med bagbremsen, så der er mindre chance for at politiet lige ser en
on-off knap.. Den skal man selvfølgelig også gemme lidt af vejen

Fra : RpR

Dato : 02-07-05 12:46

> .. De har dem en masse steder, men hvis man læser lidt om det skal man
vist
> passe på med at købe de allerbilligste

Tjah, du kan lave den selv for 20,-, også selvom du har 10 tommelfingre

> ligeså vel som at man kun må slå dem
> til i slukket tilstand eller tomgang, ellers kan de ødelægge tændingen,

Det er helt udelukket, de stjæler bare signalet fra pickup'en på
svinghjulet, og så tænder den ikke. Umuligt at ødelægge noget som helst ved
det. Der kan højest komme lidt ekstra koks i forbrændingskammeret hvis du
kører flere hundrede kilometer med det.

> nogle politifolk kan vist også høre når de er slået til, men omvendt, hvor
> uheldig har man lov at være, både blive stoppet, og så af en
> elite-knallertkender af en politimand??

Min RS 50'er har 19,14hk på hjulet, slår jeg begrænseren til har den ~2hk og
render max. 50km/t. Den lyder præcist så tam som da den var lovlig

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Thor Jønsson

Dato : 29-08-05 18:32

Har kun 9 tommelfingre, men er ikke lige klar på hvorden jeg bygger
sådan en sag ?