Lyrik er lettere beruset!;-)
Fra : Lyrik

Dato : 26-06-05 23:03

Efter indtagelse af 3/4 flaske hvidvin føler jeg mig sådan.

Jeg er i den tilstand grækerne kalder "hellig"!

Vi ligger og sobber i jødernes bøger-GT og NT og skal find3e frem til den
gud som skabte dinosaurerne og os!

I den kambriske eksplosion skabte gud så mange os ukendte dyrearter at vi
bliver helt mærkelige ved tanken.

Mogens kører med Seti at home for at finde budskaber fra gud. jeg tror at
gud forlængst har kørt "seti at home" for at finde budskaber fra os!

Det er os der er de fremmede i uneiverset og som skal give et tegn på at vi
har forstået budskaberne fra de blomster, dyr og planter der omgiver os!

Det er ikike os der venter, det er ham der venter! Han venter på et
intelligent budskab fra os!

Når min kat sidder på armlænet på min sofa, så ser jeg i den s øjne et
budsklab fra gud!

Når jeg så spørger den hvad budskabet er, så fiser den ud af sin kattelem og
indsnuserr den liflige aftenluft!

jeg véd at han er der, men hvorfor går han ikke ind ad døren og siger hej!?

Jeg mangler noget åbenbart!
Vi mangler noget, for han fiser heller ikke ind af jeres døre og siger
hej!
Jeg føler ham nære lige nu, men jeg kan ikke nå!
Hvad skal der til for at skabe kontakten?

Indtil da er vi:"Lost in time and space"!

Hilsen
Jens

Fra : Harald Mossige

Dato : 27-06-05 00:17

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> Efter indtagelse af 3/4 flaske hvidvin føler jeg mig sådan.
>
> Jeg er i den tilstand grækerne kalder "hellig"!

Og du trenger en vinflaske for å nå den tilstanden? Det vanlige er at der
snakkes om ildtunger og en hvit due, eller er det røkelse med noe i tillegg?
Skjønt, der snakkes også om osteanretning, - uten ost ig frukt. Men 3/4
flaske? Nei, et fingerbøl er nok.

> Vi ligger og sobber i jødernes bøger-GT og NT og skal find3e frem til den
> gud som skabte dinosaurerne og os!

Man leter i bibelen, ikke akkurat firdi han har gjemt seg der, men det er en
meget enkel plass å lete, - så enkel at der er satt opp meget vanskelig
regelverk for letingen.

> [...]
> har forstået budskaberne fra de blomster, dyr og planter der omgiver os!
>
> Det er ikike os der venter, det er ham der venter! Han venter på et

Det tror jeg ikke; han kan ikke vente noe mer intelegent budskap en den
intelegensen som er mulig med den mentale utrustning han kar skapt i
menneskene.

HM