myrer i frugtbuskene
Fra : kenneth.g

Dato : 26-06-05 20:06

hej i ng

jeg har myrer i alle vores frugtbuske, er der ikke et godt tips til hvad jeg
kan gører ?

Hilsen Kenneth

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 26-06-05 20:45

On Sun, 26 Jun 2005 21:05:39 +0200, "kenneth.g" <kenneth918@msn.com>
wrote:

Hej Kenneth.

>jeg har myrer i alle vores frugtbuske, er der ikke et godt tips til hvad jeg
>kan gører ?

Du skal sikkert igang med at spule dem med vandslangen.

Jeg havde også myrer i min solbær og myrerne var der, fordi der er
bladlus. Jeg har spulet den en gang og vil gøre det ihvertfald en gang
endnu.

Så mit gæt er, at dine frugtbuske også har bladlus

Venlig havehilsen
Dorte

--
http://www.123hjemmeside.dk/Ringholm

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 27-06-05 19:38

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholmNOSPAM@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:471ub19k395fg05ur1btcpqq9sqhikirfs@4ax.com
> Så mit gæt er, at dine frugtbuske også har bladlus

- så det er altså bladlusene man skal spule væk. Det virker fint - bare godt
med tryk på, helst med en strålespids.

PEJ
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.