Hvor mødte I jeres partner(e)?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-06-05 14:38

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-06-05 14:41

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-06-05 15:16

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-06-05 23:00

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> news:42beafb7$0$227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Kære NG (nyhedsgruppe),
> >
> > Hvor mødte I jeres partner(e)?
> >
> > mange hilsner
>
> Vores hvad???
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK - single.

Hm, ved ikke helt om jeg stadig er single eller om ham den labre brandmand
jeg er rendt ind i, bare vil hyggesexe og ikke andet...
Jeg finder vel ud af det.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 17:26

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm, ved ikke helt om jeg stadig er single eller om ham den labre brandmand
> jeg er rendt ind i, bare vil hyggesexe og ikke andet...
> Jeg finder vel ud af det.

Årh, maaaannnnd!!!

Jeg vil os' ha' et stk's lækker brandmand *savle, savle*

mange hilsner

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-06-05 21:41

> [...]
>
> Hej,

> Årh, maaaannnnd!!!
>
> Jeg vil os' ha' et stk's lækker brandmand *savle, savle*

Hm, han er kun til hyggesex, men hvad - det er sguda bedre end nul sex!
´´´
Og nu ikke nogle lamme jokes med slangeudlægning, slukke heftige brande og
så videre! *ser skarpt på newsgruppeskribenterne*
På den anden side...pyt, bare kom med dem, så har jeg noget at drille ham
med! *gnæk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-06-05 07:08

Aragorn Elessar wrote:

> Og nu ikke nogle lamme jokes med slangeudlægning, slukke heftige brande og
> så videre! *ser skarpt på newsgruppeskribenterne*

Og heller ikke kolde betragtninger om skiftende arbejdstider og farligt
arbejde?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-05 14:07

"Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> wrote in message

> Og heller ikke kolde betragtninger om skiftende arbejdstider og farligt
> arbejde?
>
> Med venlig hilsen
> Børge

Det kender jeg fra mig selv, så det går sgu nok.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-06-05 15:09

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> og

Hvorfor kan jeg ikke se det indlæg, hvori ovenstående er skrevet på TDC
news?

Ihhhh alser!

mange hilsner

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-06-05 15:22

Aragorn Elessar wrote:
> "Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> wrote in message

> Det kender jeg fra mig selv, så det går sgu nok.

Men de indgår nok ikke i de erotiske fantasier om f.eks. brandmænd. :)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-05 17:44

> Men de indgår nok ikke i de erotiske fantasier om f.eks. brandmænd. :)

Næeh ganske vist, men et voksent mandfolk der kan håndtere den slags er nu
mere spændende end f.eks. en it-nørd!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-06-05 18:25

Aragorn Elessar wrote:

> Næeh ganske vist, men et voksent mandfolk der kan håndtere den slags er nu
> mere spændende end f.eks. en it-nørd!

Den forstod jeg ikke, men det er sikkert underordnet.

Jeg tænkte mest på, hvordan partneren til en brandmand vil håndtere de
skiftende arbejdstider, hvor manden er på vagt flere dage af gangen,
endsige risikerer at komme til skade under sit arbejde.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-05 18:46

> [...]
> skiftende arbejdstider, hvor manden er på vagt flere dage af gangen,
> endsige risikerer at komme til skade under sit arbejde.

Hej Børge.

Nu er brandmænd jo ikke de eneste der risikerer alvorlige skader, når de
udfører deres arbejde.
Det gælder jo også tømrere, murere, politifolk, reddere og mange andre.
Men for at besvare dit spørgsmål om de skiftende arbejdstider:
Man passer da sit arbejde og prøver at planlægge sine vagter (hvis man har
sådanne) så de passer med partnerens - på den måde kan man få nogle fridage
sammen, og ellers passe sit arbejde.
Det er et spørgsmål om tilvænning fra begges side - det kræver lidt at vænne
sig til at kæresten lige pludselig kan blive kaldt ud midt om natten, eller
at man selv lige pludselig står med adskillige timers overarbejde.
Upraktisk ja, men da begge er klar over at dette kan ske, og rent faktisk
sker en gang imellem, så kan man sgu nå langt ved at snakke om tingene og
ellers give hinanden adskillige meter elastik.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Anita

Dato : 28-06-05 21:08

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> man har sådanne) så de passer med partnerens - på den måde kan man få
> nogle fridage sammen, og ellers passe sit arbejde.

Det kan ellers godt være svært. Vi har et par i familien, hvor hun er
sygeplejerske og han er politimand. I perioder ser de nærmest ikke hinanden
i vågen tilstand. Når den ene arbejder, har den anden fri, har den ene fri,
sover den anden osv.

Jeg tror ikke altid det er så sjovt.

Venligst Anita

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-06-05 22:34

Aragorn Elessar wrote:
> Nu er brandmænd jo ikke de eneste der risikerer alvorlige skader, når de
> udfører deres arbejde.

Ja og IT-folk, vi kan sgu både risikere siddesår og musseskader..

// Hans, der nu ikke bruger det dér mus.
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-06-05 22:19

[Aragorn Elessar | Tue, 28 Jun 2005 18:43:59 +0200]

>Næeh ganske vist, men et voksent mandfolk der kan håndtere den slags er nu
>mere spændende end f.eks. en it-nørd!

Ikke enig - jeg er selv et voksent mandfolk, og jeg vil langt hellere have
små unge IT-nørder end andre mandfolk :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-05 22:35

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Ikke enig - jeg er selv et voksent mandfolk, og jeg vil langt hellere
> have små unge IT-nørder end andre mandfolk :)

Jeg er stor, knapt så ung og vel nok det, man betegner som IT-nørd (hvorfor
er man forresten altid en nørd, når man tilfældigvis får sit udkommer fra
IT?). Hvor placerer det mig i din interesseskala?

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-06-05 10:31

[Jens Bruun | Tue, 28 Jun 2005 23:34:50 +0200]

>Jeg er stor, knapt så ung og vel nok det, man betegner som IT-nørd (hvorfor
>er man forresten altid en nørd, når man tilfældigvis får sit udkommer fra
>IT?).

Det sidste er dog en forkkert betegnelse, det er fejlagtigt at betegne folk
som nørder blot fordi de arbejder med IT. Nørder kræver en ihærdig
fokusering om sagen, og et snert asperger :)

>Hvor placerer det mig i din interesseskala?

Beklager, du er slet ikke med på den :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 15:47

In article <fhyve.78$co1.12@news.get2net.dk>,
aragornDK@gmailTIGERDYR.com says...

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Vores hvad???

Ja - hun taler et underligt sprog med mærkelige ord :)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-06-05 21:32

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <fhyve.78$co1.12@news.get2net.dk>,
> aragornDK@gmailTIGERDYR.com says...

> Ja - hun taler et underligt sprog med mærkelige ord :)

Indeed she does!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 21:46

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Indeed she does!

Hvad kalder du så det pral med den brandmand - du tilbød ikke engang at dele

mange hilsner

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-06-05 21:47

> [...]
>
> Hej,

> Hvad kalder du så det pral med den brandmand - du tilbød ikke engang at

Tvivler på at han har ret meget energi tilbage når jeg er færdig med ham!
*gnæk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK - fræksak!

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 26-06-05 15:06

Hello

> Hvor mødte I jeres partner(e)?

På dating.dk :)

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 15:11

On Sun, 26 Jun 2005 15:38:00 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Kære NG (nyhedsgruppe),
>
>Hvor mødte I jeres partner(e)?

På et diskotek, af alle steder :p

Brugte derefter 14 dage på detektivarbejde, kun udstyret med hendes
fornavn og en omtrentlig lokation. :)

/Alex

Fra : Giraf

Dato : 26-06-05 15:13

nusle nuslesen wrote:
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

På den mest usle bodega i københavn.

Fra : JL

Dato : 30-06-05 22:06

"Giraf" <dong@ding.dk> wrote in message

> På den mest usle bodega i københavn.

"Bommen" i Sverigesgade ?

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 26-06-05 15:31

I et sommerhus ved vjlefjord i 1998

Fra : Nicolai

Dato : 26-06-05 15:39

<nusle@invalid.com> wrote:

>Hvor mødte I jeres partner(e)?

På Fidonettet i SEXOLOGI_R23.PUB. I sommeren eller efteråret 1992.

Hvad med dig?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-06-05 15:59

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad med dig?

Jeg har ingen pt.

mange hilsner

Fra : Giraf

Dato : 26-06-05 16:13

nusle nuslesen wrote:
> "Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg har ingen pt.
>
> mange hilsner

måske du møder prinsen på den hvide hest på usenet så ? :P

Fra : Nicolai

Dato : 26-06-05 20:39

On Sun, 26 Jun 2005 16:58:38 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Jeg har ingen pt.

Så forstår jeg bedre dig baggrund for at starte denne thread.

Det er svært - jeg er ikke typen der går på diskotek el.lign,. så min
famillie (og mig med) var da godt bekymret et par år.

Men jeg tror at skæbnen sørger for at du støder ind i den rigtige på
et tidspunkt. Så er det op til dig at være vågen og gribe den chance.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-06-05 21:28

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så forstår jeg bedre dig baggrund for at starte denne thread.
>
> Det er svært - jeg er ikke typen der går på diskotek el.lign,. så min
> famillie (og mig med) var da godt bekymret et par år.

Det er jeg heller ikke.

> Men jeg tror at skæbnen sørger for at du støder ind i den rigtige på
> et tidspunkt. Så er det op til dig at være vågen og gribe den chance.

Ja - det er jo ikke fordi, at det er så længe siden der sidst var en
mulighed.

Jeg overvejede bare, om nettet skulle droppes mere eller mindre i den
henseende - so to speak

Meeen, det får nok nogle chancer mere, da jeg ikke gider gå i byen længere.
Jeg synes generelt at mennesker opfører sig uheldigt og "brovtende/groft" i
byens natteliv.

mange hilsner

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-06-05 22:18

nusle nuslesen wrote:

> [...]
>
> Meeen, det får nok nogle chancer mere, da jeg ikke gider gå i byen
> længere. Jeg synes generelt at mennesker opfører sig uheldigt og

hehe, nu ved jeg jo at en kvinde som du, kan score de mest underlige steder
;) selv i bybussen er der muligheder ;)
så fat mod.....

dog kender jeg andre der ikke synes nettet er "stedet"... jeg forstår det jo
ikke*G* men for nogle er det åbenbart formålsløst at sidde og chatte og
fortælle om sig selv til 40 forskellige inden man rammer "mr. right".....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-06-05 05:47

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> ikke*G* men for nogle er det åbenbart formålsløst at sidde og chatte og
> fortælle om sig selv til 40 forskellige inden man rammer "mr. right".....

Eller "Miss Right".

Jeg mangler en følelsesmæssig dimension og non-verbal kommunikation på
internettet, og har svært ved at præsentere mig selv på en fordelagtig
måde. Det bliver selvfølgelig ikke bedre af, at jeg stadig ikke har
fundet ud af, hvad jeg skal stille op med de muligheder, jeg måske får.
Når jeg står i situationen, er det endda langt lettere for mig at bilde
mig ind, at det er indbildning, hvis jeg tror, jeg har en chance...

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 17:29

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> hehe, nu ved jeg jo at en kvinde som du, kan score de mest underlige
> steder
> ;) selv i bybussen er der muligheder ;)
> så fat mod.....

Jamen, der var også en der kiggede mig sådan i øjnene i dag - jeg blev helt
forvirret, og så slog det mig - det var nok fordi han opdagede at jeg
kiggede "sultent" på ham *hehehe*

> [...]
> ikke*G* men for nogle er det åbenbart formålsløst at sidde og chatte og
> fortælle om sig selv til 40 forskellige inden man rammer "mr. right".....

Tja, at chatte gider jeg heller ikke mere.

Men skriver sammen lidt, og så gå på date - det har jeg det ok med.

mange hilsner

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-05 21:44

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> blev helt forvirret, og så slog det mig - det var nok fordi han
> opdagede at jeg kiggede "sultent" på ham *hehehe*

måske du skulle lade være med at lade det blive ved blikket ;) sådanne
oplevelser har jeg slet ikke mere*GGG* jeg har på den anden side en dejlig
kæreste herhjemme som kigger sultent på mig dagligt*G*

> Tja, at chatte gider jeg heller ikke mere.

hehe, det kan jeg kun nikke genkendende til....

> Men skriver sammen lidt, og så gå på date - det har jeg det ok med.

;) det er vel også vejen frem.....

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 21:59

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> måske du skulle lade være med at lade det blive ved blikket ;) sådanne
> oplevelser har jeg slet ikke mere*GGG*

Du skal ikke være misundelig, for du har noget bedre, nemlig:

> jeg har på den anden side en dejlig
> kæreste herhjemme som kigger sultent på mig dagligt*G*

Se, se - jeg er misundelig

> ;) det er vel også vejen frem.....

Vi får se, jeg er inde i en periode med lav forventning.

mange hilsner

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-06-05 16:16

nusle nuslesen wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Du skal ikke være misundelig, for du har noget bedre, nemlig:

> Se, se - jeg er misundelig

hehe ja ok, det kan jeg da godt se.... men tro mig, det kommer ikke uden
hårdt arbejde ;)

> Vi får se, jeg er inde i en periode med lav forventning.

hmmm.... jeg synes faktisk at forventninger om at det IKKE bliver nemt er
bedre end lave forventninger..... det er bedre at forudse end at være
bagklog ;)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-06-05 17:27

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> hehe ja ok, det kan jeg da godt se.... men tro mig, det kommer ikke uden
> hårdt arbejde ;)

Kan man ikke bare arbejde hårdt i sengen

> hmmm.... jeg synes faktisk at forventninger om at det IKKE bliver nemt er
> bedre end lave forventninger..... det er bedre at forudse end at være
> bagklog ;)

Jeg tror snart, at jeg vil ty til at være på forkant med bagstivheden *G*

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-06-05 17:54

Hej Nusleting

> Jeg tror snart, at jeg vil ty til at være på forkant med bagstivheden *G*

Bagstivhed? = tung i røven, en sej og stiv anus... lol
Ku' ik li' lade være.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-06-05 19:07

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Bagstivhed? = tung i røven, en sej og stiv anus... lol

Så så, unge mand!

> Ku' ik li' lade være.

Nej, det kan jeg tænke mig

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-06-05 22:29

Hej

> Nej, det kan jeg tænke mig

heheh

Mvh. Brian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-06-05 19:50

nusle nuslesen wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Kan man ikke bare arbejde hårdt i sengen

nene nej, det skal jo bare være sjovt og dejligt....

heheee det er også altid en god ide

Fra : Nicolai

Dato : 27-06-05 06:49

On Sun, 26 Jun 2005 22:28:16 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Jeg overvejede bare, om nettet skulle droppes mere eller mindre i den
>henseende - so to speak

Jeg mødte jo ikke René som partner over nettet, men det var nettet det
bragte os sammen som venner - og i løbet af få måneder udviklede det
sig.

Altså forstået på den måde - det var ikke en kontaktannonce eller
kontaktforum vi benyttede, men det var fælles interresser der bragte
os sammen.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-06-05 21:40

[nusle nuslesen | Sun, 26 Jun 2005 22:28:16 +0200]

>Jeg overvejede bare, om nettet skulle droppes mere eller mindre i den
>henseende - so to speak

Som du nok kan gætte, vil jeg KRAFTIG anbefale nettet.

... ikke for at hænge ud på diverse scoresteder på nettet, men som en måde at
lære andre mennesker at kende på - som f.eks. hér i gruppen.

Jeg "gruer" for hvis Nicolai f.eks. ikke havde haft interesse for computere
den gang, så havde vi måske aldrig mødt hinanden?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-06-05 07:27

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg "gruer" for hvis Nicolai f.eks. ikke havde haft interesse for
> computere
> den gang, så havde vi måske aldrig mødt hinanden?

I er dejlige - og jeg bliver så glad, når jeg læser jeres skriverier

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-06-05 17:16

[nusle nuslesen | Tue, 28 Jun 2005 08:26:40 +0200]

>I er dejlige - og jeg bliver så glad, når jeg læser jeres skriverier

Tak - det var sødt sagt!

Men vi ER også meget lykkelige, selv hér på 12. år :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 15:51

In article <1v0ub1po45csi3vc2pcpgak1kt23lp6qj7@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...

> [...]
>
> Men jeg tror at skæbnen sørger for at du støder ind i den rigtige på
> et tidspunkt. Så er det op til dig at være vågen og gribe den chance.

Tror du skæbnen har de planer om alle? (Eller er der nogen den heller
vil lave til benmel?)

Fra : Gitte

Dato : 26-06-05 16:25

Hej

>Hvor mødte I jeres partner(e)?

Til en fest hos en fælles bekendt. Dvs. det var der vi blev kærester,
vi kendte hinanden flygtigt i forvejen. Havde mødtes nogle år
tidligere, da han læste sammen med min tidligere kæreste - og vi
tænkte begge første gang vi så hinanden, at den anden var
"interessant" - men tidspunktet passede bare ikke. Jeg havde jo en
kæreste. Det havde han så også, til ovennævnte fest - bare ikke så
længe... Eller dvs. han fik en ny

MVH
Gitte

Fra : Helle

Dato : 26-06-05 16:34

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

Min kæreste og jeg mødte hinanden på Dating.dk og har været sammen i 5 år
nu.

Mvh Helle

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-06-05 17:02

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in news:42beafb7$0$227
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvor mødte I jeres partner(e)?

Privatfest :)

MVH

Fra : Nuser

Dato : 26-06-05 17:24

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

På Ofir's S/m chat for 1½ år siden.

Min ex. mand mødte jeg via 0059 i 1985

Hilsen Nuser

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-06-05 17:37

Kære NG'ere,

Tak for svarene indtil nu.

De 9 svar fordeler sig sådan her:

4 svarede på nettet
2 svarede til privatfest
2 svarede disco/bodega (ude i byen altså)
1 svarede i et sommerhus

Håber der kommer flere svar

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-06-05 19:01

> Kære NG'ere,
>
> Tak for svarene indtil nu.
>
> De 9 svar fordeler sig sådan her:
>
> 4 svarede på nettet
> 2 svarede til privatfest
> 2 svarede disco/bodega (ude i byen altså)
> 1 svarede i et sommerhus
>
> Håber der kommer flere svar

jamen så får du da min historie (så slipper vi også for at diskutere
arbejdsløshed!)

En af mine barndomsveninder var flyttet til Århus, men kom et smut til
København. Jeg ringede til hende og foreslog at mødes. Hun sagde, at hun
kunne ikke, for hun skulle være sammen med en af *sine* barndomsveninder.
"Tag hende med," sagde jeg. Det gjorde hun så. Og hende, som hun tog med,
har jeg været gift med siden 1967.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 16:04

In article <42beed40$0$257$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> [...]
> "Tag hende med," sagde jeg. Det gjorde hun så. Og hende, som hun tog med,

*gulp* Det er næsten romantisk *G*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-06-05 16:08

nusle nuslesen wrote:
> De 9 svar fordeler sig sådan her:
> 4 svarede på nettet
> 2 svarede til privatfest
> 2 svarede disco/bodega (ude i byen altså)
> 1 svarede i et sommerhus
> Håber der kommer flere svar

Du kan skrive en mere 'på nettet' på herfra.. hvis du vil gøre
statistikken mere nørdet ;)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 17:30

Hej,

> Du kan skrive en mere 'på nettet' på herfra.. hvis du vil gøre
> statistikken mere nørdet ;)

mange hilsner

Fra : Anita

Dato : 26-06-05 18:43

nusle nuslesen wrote:
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

Opasias Aalborgchat, som nu er nedlagt.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 16:08

In article <1FBve.57110$Fe7.185302@news000.worldonline.dk>,
anitaoestX@Xgmail.com says...

> Opasias Aalborgchat, som nu er nedlagt.

Du kom, du så, du jævende den med jorden? :)

Fra : Anita

Dato : 27-06-05 18:14

PerX ... wrote:
> In article <1FBve.57110$Fe7.185302@news000.worldonline.dk>,
> anitaoestX@Xgmail.com says...

> Du kom, du så, du jævende den med jorden? :)

Hehe... ikke just.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-06-05 20:24

nusle nuslesen wrote:
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

På ICQ ;)
han opsøgte mig.....

Fra : Nicolai

Dato : 26-06-05 20:41

On Sun, 26 Jun 2005 21:23:35 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>På ICQ ;)
>han opsøgte mig.....

Havde lige et opkald på min skype fra "mortenr823", en kvindestemme
"Hej vil du være min kæreste".

Så hvis nogen vil have en der er desperat, så værsgo'.

Nu har jeg blokeret fra opkald fra ukendte ;)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : John Sahl

Dato : 26-06-05 21:36

Sabina Hertzum wrote:

> På ICQ ;)
> han opsøgte mig.....

Jeg er uskyldig!

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-06-05 22:16

John Sahl wrote:

> Jeg er uskyldig!

Not likely*GGG*
du skal vist bare være glad for at jeg ikke offetliggør den konkrete årsag
til at du opsøgte netop mig ;)

Fra : John Sahl

Dato : 26-06-05 22:30

Sabina Hertzum wrote:
> Not likely*GGG*
> du skal vist bare være glad for at jeg ikke offetliggør den konkrete
> årsag til at du opsøgte netop mig ;)

At du havde samme nick som den elskerinde jeg forlod min
kone for?

Eller at du er en sand bitch, som jeg bedst kan lide dem?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-06-05 22:38

John Sahl wrote:

> At du havde samme nick som den elskerinde jeg forlod min
> kone for?
>
> Eller at du er en sand bitch, som jeg bedst kan lide dem?

Pis*G* havde ikke lige regnet med en afsløring ;) men ok, så er jeg da fri
for at fortælle det*GGG*

Fra : John Sahl

Dato : 26-06-05 22:45

Sabina Hertzum wrote:

> Pis*G* havde ikke lige regnet med en afsløring ;) men ok, så er jeg
> da fri for at fortælle det*GGG*

At du er en bitch er da ikke nogen hemmlighed

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-06-05 22:49

John Sahl wrote:

> At du er en bitch er da ikke nogen hemmlighed

hehe, nææææ det er det jo egentlig ikke*G* har jeg ihvertfald aldrig lagt
skjul på ;)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-06-05 23:01

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Knus, Sabina
> Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Hellere en sand glad og lykkelig bitch end en kedelig sur kælling!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 16:09

In article <0CFve.197$D87.110@news.get2net.dk>,
aragornDK@gmailTIGERDYR.com says...

> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> Hellere en sand glad og lykkelig bitch end en kedelig sur kælling!

Heller en sandwich end en afvisning ;)

Fra : Jesper Madsen

Dato : 26-06-05 20:34

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

På Opasia´s Kontakt chat for 6½ år siden

Fra : sdsf

Dato : 26-06-05 22:23

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

på dating.dk

Fra : Milea

Dato : 27-06-05 12:10

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> wrote in news:42bf1c9c$0$82705
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

På ofir's chathotel (nu nedlagt).

Vi fynboere der chattede der, planlagde at mødes i byen, og feste sammen,
det var i starten af 1999. Min mand havde jeg dog allerede chattet med i et
par mdr. Tja, så sagde det jo bare *pling*. I 2000 holdte vi så bryllup

/Milea

Fra : Per O.

Dato : 26-06-05 23:06

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

Min bedste kammerat fandt en pige, og det endte med at jeg tog pigens
storesøster!

Det er snart 20 år siden, og jeg har stadig min bedste ven, den samme kone
og den samme svigerinde som dengang ... heldigt ikke

Per O.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 26-06-05 23:32

nusle nuslesen wrote:
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

På en motorcykelferie i 2002. Vi gik og bagte på hinanden i 4 dage, før
det blev til noget.

Vi havde begge kærester på det tidspunkt, så sikke et roderi det blev

Men det var det hele værd..

Thore

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-06-05 00:53

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

Jeg mødte en partner på dametoilettet for nylig til Zulu Rocks koncert i
Parken.
Hun var våd og ''Viggo'' var villig.
Det forhold holdt til koncerten var slut, så skiltes vi.
Jeg kan ikke engang huske hvad hun hedder, men dejligt uforpligtende sex,
det var det

Boni

Fra : Paul

Dato : 27-06-05 01:00

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mødte en partner på dametoilettet for nylig...

Tja, og hvad lavede du så der til at begynde med?

Er du sikker på du ikke bare er en trans?

M.v.h.

Paul

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-06-05 01:55

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, og hvad lavede du så der til at begynde med?

Ja, jeg burde nok have skrevet, at vi aftalte at mødes der, så selv du kunne
fatte meningen.

> Er du sikker på du ikke bare er en trans?

*GGG* Ja jeg ville se dejlig ud i lårkort og højhælet sko, behårede ben, og
192cm høj.

Boni

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-05 18:13

> *GGG* Ja jeg ville se dejlig ud i lårkort og højhælet sko, behårede
> ben, og 192cm høj.

Du er altså dværg. Jaja, der er tilsyneladende nogen til alle.

--
-Jens B.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-06-05 19:35

> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Du er altså dværg. Jaja, der er tilsyneladende nogen til alle.
>
> --
> -Jens B.

Ja i forhold til dem jeg spiller håndbold sammen med , er jeg _kun_ den der
fjerde højeste. Men jeg kan love dig at tredie halvleg, da scorer de fleste,
uanset højden.

Boni

Fra : Giraf

Dato : 27-06-05 01:19

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> Det forhold holdt til koncerten var slut, så skiltes vi.
> Jeg kan ikke engang huske hvad hun hedder, men dejligt uforpligtende sex,

hva så, 55 årig skeløjet grønlænder tæve, i en god portvins brandert ?
Og Viggo fik lavet undervogns behandling med rustfjerner og hele pivetøjet ?

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-06-05 02:02

"Giraf" <dong@ding.dk> skrev i en meddelelse

> hva så, 55 årig skeløjet grønlænder tæve, i en god portvins brandert ?
> Og Viggo fik lavet undervogns behandling med rustfjerner og hele pivetøjet
?

*HAHAHA* Var du ham kontroløren som smed os ud ?

Boni

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-06-05 01:02

wrote:

>Kære NG (nyhedsgruppe),
>
>Hvor mødte I jeres partner(e)?

Er single har mødt min ingensteder :P :(
Flemming Jacobsen

Fra : Paul

Dato : 27-06-05 01:02

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvor mødte I jeres partner(e)?

I hendes lejlighed.

M.v.h.

Paul

Fra : Lotta Noname

Dato : 27-06-05 07:40

> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

På Ofir chat for 3 år siden

/Lotta

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-06-05 09:45

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

På arbejdet.
Havde lige fået mit 1 job , 18 år gammel, og mit kontor var større en
direktørens
Jeg syntes selv dengang, at nu kørte det bare. Efter et par dage, så kom
hende rengøringsassistenten - hende med det lange hår, og kæmpe badser- hen
til mig, og spurgte om jeg ikke ville hjem til hende, til en kop kaffe

Så tog jeg mine gode støvler på, mine slidte jeans, en skovmandsskjorte og
min trofaste læderjakke på - håret i en hestehale, og så gik jeg på date.

Det gik ikke helt som forvente - Hun ville hverken det ene eller det andet
:-/ kun kysse...
Men vi fik da snakket en del he he

Fandt så ud af, at jeg var hendes første kæreste, det var derfor, at hun
ikke havde så travelt med sexen

Anyway - dette var i 1993.
I 1998 blev vi gift.

Og jeg ved ikke - måske jeg har en hjerneblødning - men jeg syntes hun
blivver hottere og hottere med årene
Nu bliver hun 30 år til september - det kan bestemt ikke ses
I mine øjne, er hun helt klart smuk som en gudinde - At hun gider at hænge
på mig, fatter jeg snart ikke ( har taget 30 kg på siden vi mødtes )
Måske det er min madlavning
For lave mad - det kan hun sq ikke.

Til at slutte af med, kan jeg så nævne, at dette forhold er det første
forhold nogensinde, som jeg har startet i ædru tilstand.

Måske man priotere anderledes, når man er "klar" i hovedet

Hygge
MJ

Fra : ThomasB

Dato : 27-06-05 11:13

"Martin Jørgensen" <martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forhold nogensinde, som jeg har startet i ædru tilstand.
>
> Måske man priotere anderledes, når man er "klar" i hovedet

Jamen, jeg kan skrive mig ind i din historie uden de store ændringer
Den eneste forskel var, at jeg lovede en ven at hjælpe med at score hende
til ham, men jeg kunne sgu ikke holde nallerne væk selv

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 17:45

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

Update!

De 24 svar fordeler sig sådan her:

11 svarede på nettet
3 svarede på i sommerhus/kollegie/i lejlighed
3 svarede disco/bodega/koncert (ude i byen altså)
2 svarede gennem ven/veninde
2 svarede til privatfest
2 svarede på arbejde
1 svarede på ferie

Måske virker det der net alligevel - det er næsten halvdelen der har mødt
hinanden dér (men denne gruppe er ikke repræsentativ, tror folk herinde er
mere "net-orienterede" end almenheden ellers er *S*).

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-06-05 20:43

> [...]
> hinanden dér (men denne gruppe er ikke repræsentativ, tror folk herinde er
> mere "net-orienterede" end almenheden ellers er *S*).

Du er bare dejlig Nuslepige, når du skriver '' Koncert (ude i byen
altså) ---Jeg tror du ved hvad det drejer sig om.
To mennesker mødes tilfældigt, stemningen er i top,man kan mærke kemien
passer,musikken er høj,man står _meget_ tæt sammen, hun råber højt til sin
veninde''jeg skal tisse'' veninden siger at hun bare kan sætte sig i
græsset, men hun vil hellere finde dametoilettet.
Da jeg også pludselig føler mig trængende, blev vi enige om at følges ud på
toilettet.
Jeg mener bare at når sympatien er der fra begge sider, hvorvor så ikke bare
udnytte den ?
Det jeg bemærker er at så mange møder hinanden på nettet.
Det er slet ikke mig.-- Skal jeg møde en kvinde, skal det helst være face
to face.
Derfor er min profil ikke at finde på et eller andet datinghalløj.
At der ikke er flere singler som har svaret, forbavser mig en del, men om
det skyldes dit spørgsmåls udformning, skal jeg ikke kunne sige.
En ting er sikkert, nemlig at flere og flere vælger at leve som single.
Hvad det skyldes, aner jeg ikke, men mon ikke at de fleste har prøvet at
leve i et alt for snærende forhold.
Om det skyldes umodenhed, ved jeg heller ikke, - men at vi mennesker er
forskellige er helt sikkert,--det er ikke alle som egner sig til at leve i
den hyggeligelige ''villa, volvo, vovse '' familie. : o)

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 21:05

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du er bare dejlig Nuslepige,

Tak

> når du skriver '' Koncert (ude i byen
> altså) ---Jeg tror du ved hvad det drejer sig om.

Klart - been there, done that and it might happen again

> Jeg mener bare at når sympatien er der fra begge sider, hvorvor så ikke
> bare
> udnytte den ?

Enig.

> [...]
> to face.
> Derfor er min profil ikke at finde på et eller andet datinghalløj.

Tja, jeg er bare blevet så trææææt at det med "natte-livet".

Og her ved du godt hvad jeg mener - det liv du lever nu, det er skønt og
dejligt - men det har "sin tid".

Det er ikke det jeg har lyst til mere.

> En ting er sikkert, nemlig at flere og flere vælger at leve som single.

Ja.

> [...]
> forskellige er helt sikkert,--det er ikke alle som egner sig til at leve i
> den hyggeligelige ''villa, volvo, vovse '' familie. : o)

Uh, mange af os der ikke lever i den hyggelige "villa, volvo og vovse"
verden, vi ved slet ikke hvad den rummer. Vi tror vores, og prøver at gøre
os kloge på noget vi ikke ved et hujende suk om

Tilfældig sex er skønt og dejligt - men ikke nok, slet ikke nok.

Jeg vil have mere, meget mere end det

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-06-05 22:09

> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Tak

> Klart - been there, done that and it might happen again

Selvfølgelig, hvorfor ikke,--tilfældig sex er både skønt og delligt,- også
selv om det slet ikke er nok.

> [...]
>
> Tja, jeg er bare blevet så trææææt at det med "natte-livet".
>
> Og her ved du godt hvad jeg mener - det liv du lever nu, det er skønt og

Nej selvfølgelig ikke,- måske om nogle år jeg har det på samme måde.

> [...]
> os kloge på noget vi ikke ved et hujende suk om
>
> Tilfældig sex er skønt og dejligt - men ikke nok, slet ikke nok.

Jeg har også mine visioner, men i øjeblikket er jeg ikke klar til at føre
dem ud i livet

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-06-05 07:29

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Selvfølgelig, hvorfor ikke,--tilfældig sex er både skønt og delligt,- også
> selv om det slet ikke er nok.

Ting har sin tid - jeg vil ikke afvise, at det kan ske igen, men jeg opsøger
ikke tilfældig sex længere, og takker som regel nej når mulighederne er der.

> Nej selvfølgelig ikke,- måske om nogle år jeg har det på samme måde.

Måske.

> Jeg har også mine visioner, men i øjeblikket er jeg ikke klar til at føre
> dem ud i livet

Det var det jeg mente, tingene har sin tid.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-05 18:10

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvor mødte I jeres partner(e)?

På strøget - hvor ellers? Internettet var ikke opfundet dengang.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-06-05 18:32

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> På strøget - hvor ellers? Internettet var ikke opfundet dengang.

Var hun "i en lyseblå pyjamas?"

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-05 18:51

> Var hun "i en lyseblå pyjamas?"

Nope, men jeg var på rulleskøjter. Jeg ved, ovenstående sandsynligvis er en
litterær reference, men jeg må melde pas.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-06-05 22:33

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nope, men jeg var på rulleskøjter. Jeg ved, ovenstående sandsynligvis er
> en
> litterær reference, men jeg må melde pas.

"Tænk at gå på Strøget i en lyseblå pyjamas
Gå og være lidt reklame for sig selv.
Standses af en herre, der pluds'lig vender om.
Kommer hen til mig og banker på:
"Undskyld, frøken! De er kun i lyseblå pyjamas,
men jeg syns skam, De er nyd'lig, som De er"

Etc. Fra skuespillet "Hvad skal vi lave" Indsunget på plade af Daimi.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-05 22:37

> Etc. Fra skuespillet "Hvad skal vi lave" Indsunget på plade af Daimi.

Jamen så lærte jeg sør'me noget af Per Vadmand i dag...

--
-Jens B.

Fra : tina

Dato : 28-06-05 11:53

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

På en fisketur, hvilket bare beviser at man kan fange store torsk i Mariager
fjord *GG*

Tina

Fra : Mette Jørgensen

Dato : 28-06-05 13:12

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

På urmagerskolen i Ringsted.
(Blev lige "snuppet" på toiletet

Fra : Kjeld

Dato : 30-06-05 22:17

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?
>
> mange hilsner

På Scor.dk i 1999... Flyttede sammen i 2001, hvor vi blev forøget med en
lille dreng, blev gift i 2002, hvor vi fik nr 2 også en 'lille' dreng 4634
gram... Bliver singel igen her til efteråret... :-\

Mvh Kjeld

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-07-05 08:36

"Kjeld" <kjeld22@lite.dFJERNESk> skrev i en meddelelse

> På Scor.dk i 1999... Flyttede sammen i 2001, hvor vi blev forøget med
> en lille dreng, blev gift i 2002, hvor vi fik nr 2 også en 'lille'
> dreng 4634 gram... Bliver singel igen her til efteråret... :-\

Wauw. Fire år med samme partner. Og to børn, inden I skred fra hinanden. Det
må vist være ny rekord. Ser ud til, scor.dk lige er stedet...

--
-Jens B.

Fra : Brian Olesen

Dato : 02-07-05 16:10

Hej

> gram... Bliver singel igen her til efteråret... :-\

Det var satans til velstruktureret parforhold. "bliver single"... lol
Jeg forventer også, at i 2007 der...

Mvh. Brian

P.S. Hvordan kan du holde ud at vente så længe? Du har jo alligevel udsigt
til at skulle betale en fandens masse børnepenge... ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-07-05 11:59

Brian Olesen skrev den 02-07-2005 17:09:

> Det var satans til velstruktureret parforhold. "bliver single"... lol
> Jeg forventer også, at i 2007 der...

Det var da frygtelig så modbydelig du kan være mod en som fortæller som
sin kommende - formentlig - skilsmisse.

Grinede du også af den tykke pige med tandbøjlerne tilbage i folkeskolen?

> Mvh. Brian
>
> P.S. Hvordan kan du holde ud at vente så længe? Du har jo alligevel udsigt
> til at skulle betale en fandens masse børnepenge... ?

Det kan jo være, at det er der skilsmissen eller tilsvarende bliver en
realitet.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-07-05 16:38

Hej Carsten >>

> Det var da frygtelig så modbydelig du kan være mod en som fortæller som
> sin kommende - formentlig - skilsmisse.

Nu var det så ikke lige personens tragiske situation jeg reflekterede over,
men den måde det blev præsenteret på.

> Grinede du også af den tykke pige med tandbøjlerne tilbage i folkeskolen?

Nej naturligvis gjorde jeg da ikke det. Men Jeg undrede mig over
terminologien bliver single. Hvis man har en skilsmisse foran sig, så er man
vel single fra det øjeblik man har besluttet ikke længere at være sammen?

Mvh. Brian

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-07-05 11:53

nusle nuslesen skrev den 26-06-2005 15:38:
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

UnderUret. Altså ikke den på hovedbanen.

Tilbage i 1997 havde EkstraBladet en datingservice som hed: UnderUret.

Det var så før net-dating blev moderne og almindelig.
Om det hjælper dig i din søgning her i 2005. tja, det ved jeg jo ikke.

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-07-05 11:55

Carsten Riis skrev den 09-07-2005 12:52:

> UnderUret. Altså ikke den på hovedbanen.
>
> Tilbage i 1997 havde EkstraBladet en datingservice som hed: UnderUret.

At det så viste sig, at vi næsten var naboer. Tja, det gør det jo
endnu mere nørdet eller romantisk om man vil.

Fra : Erik JP

Dato : 13-08-05 10:12

I biffen inviteret gennem fælles venner

Hilsen
Erik JP

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 26-06-05 18:31

nusle nuslesen wrote:
> Kære NG (nyhedsgruppe),
>
> Hvor mødte I jeres partner(e)?

Vi boede på samme kollegie i Skive og havde gjort det i et år uden at
kende til hinandens eksistens.
Noget fælleskollegialt havearbejde udviklede sig senere til en fest og
vi faldt i snak. Vi gik hver især derfra med en klar fornemmelse af, at
den anden var en idiot.
Et par uger senere var der endnu en fest og vi faldt i snak igen og
denne gang gik vi over i hans lejlighed og der ville sikkert være sket
noget der hvis ikke det var fordi en meget fuld medkollegianer af hunkøn
var kommet brasende ind, så jeg lukkede stille døren efter mig og gik hjem.
Aftenen efter skulle vi drikke resterne efter den foregående fest og vi
endte i min lejlighed og huskede at låse døren og vi har boet sammen
siden den aften, for vi flyttede først ind i min lejlighed og senere
hans (hans fjernsyn havde fjernbetjening)og vi fik så en
dobbeltlejlighed på samme kollegie.

Åh ja, disse minder, det er snart 11 år siden og det var en pragtfuld tid.

Marianne Feddersen