Grafikproblem ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 26-06-05 12:29

Min søn har købt en bærbar Medion med 1,3 Ghz og 256 MB DDR-Ram, 40 GB
harddisk.
Han siger der står VIA/S3G UniChrom pro ved grafikkort.
Problemet er at grafikken er langsom til at forsvinde ! han spiller kun
nogle spil på nettet som ikke er særligt grafikkrævende, og maskinen er kun
ca 3 uger.
skal han have mere ram eller er der fejl på grafikkort ? nogen gode ideer
?

--
Mvh. Kirsten Lehd
www.vejlenser.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 26-06-05 15:43

Lyder som manglende grafikkortdriver eller bundkortdriver. Hent og installér
nyeste bundkortdriver først og se hvad der sker. Medmindre i er sikre på de
er installeret. Herefter grafikkortdriver og nyeste directx. Brug evt.
lavalys aida32 hvis i ikke kender bundkortet og eller grafikkortets id.

Mvh Søren