Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Graffikkort med passiv kølling?
Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 26-06-05 10:30

Hej,

Findes der noget lignende GeCube Radeon X700PRO:

http://www.multimediabutikken.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=4254

bare til AGP?

Br,
Morten

Fra : Madsen

Dato : 26-06-05 17:48

On Sun, 26 Jun 2005 11:30:23 +0200, "Morten Brokjær Klostergaard"
<mkg@tera.dk.invalid> wrote:

>Hej,
>
>Findes der noget lignende GeCube Radeon X700PRO:
>
>http://www.multimediabutikken.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=4254
>
>bare til AGP?

Tjae, jeg ved ikke præcist hvor kraftigt et Radeon 9600 XT er i
forhold til et X700 Pro, men jeg har sådan et i min reserve PC og
det er passivt kølet med en Zalman heatpipe køler.

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,