Nogen der kender noget musik der er lige s~
Fra : Brizz

Dato : 26-06-05 00:34

St. Germain - So Flute.

Det jeg tænker på er hvor der er noget fløjte eller hvad man kalder det
som der er i det nummer ovenfor her. Synes det er rigtig fedt men keder
kun dette nummer.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 26-06-05 08:50

Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote in message news:<42bddc21$0$18642$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
>
> Det jeg tænker på er hvor der er noget fløjte eller hvad man kalder det
> som der er i det nummer ovenfor her. Synes det er rigtig fedt men keder

Alt efter hvad du mener med fløjte, så er der jo meget. Jeg kender
ikke ovennævnte, så der er jeg lidt lost. Men prøv at forklare dig
bedre.

Fra : Brizz

Dato : 26-06-05 10:09

   >Alt efter hvad du mener med fløjte, så er der jo meget. Jeg kender
> ikke ovennævnte, så der er jeg lidt lost. Men prøv at forklare dig
> bedre.

Hmmm Lidt i stil med en elektroisk panfløjte. Og sådan lidt agresivt.
Svært at forklarer. Men ikke en fløjte som man forstår i normal forstand,

Mvh Bian
---
www.fotob.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-06-05 11:54

On Sun, 26 Jun 2005 05:08:52 -0400, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>   >Alt efter hvad du mener med fløjte, så er der jo meget. Jeg kender
>
>Hmmm Lidt i stil med en elektroisk panfløjte. Og sådan lidt agresivt.
>Svært at forklarer. Men ikke en fløjte som man forstår i normal forstand,

Der er de der danskere der fik et hit, fordi en DJ kom til at spille
deres plade ved for lav en hastighed. Der var vist noget fløjte på,
men jeg kan ikke lige komme på navnet.

--
Kasper Aae

Fra : zcully

Dato : 26-06-05 21:50

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> wrote in message

> Der er de der danskere der fik et hit, fordi en DJ kom til at spille
> deres plade ved for lav en hastighed. Der var vist noget fløjte på,
> [...]

Hed de ikke ETA? Mener nummeret hed Casual Sub.

/Zcully

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-06-05 22:30

Jo, det tror jeg du har ret i.

--
Kasper Aae

Fra : Brizz

Dato : 27-06-05 01:59

> Jo, det tror jeg du har ret i.

Kan ikke lige huske dem men vil da prøve og undersøge det.

Takker so far..

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Ulrik Kold

Dato : 27-06-05 01:11

Brizz coughed up a hairball on 27-06-2005 02:58:

> Kan ikke lige huske dem men vil da prøve og undersøge det.
>
> Takker so far..

Sjovt, det nummer hørte jeg i går - for første gang i 5-6 år :)

Og når du så er ude i noget panfløjte, så tjek også lige Talkin' All
That Jazz fra Dimitri from Paris. Det er også dejligt groovet :)

..kold
--
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1 --------
http://ulrikkold.dk/blog - my private musings on life, music, and WWW -

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-06-05 09:40

On Mon, 27 Jun 2005 02:11:05 +0200, Ulrik Kold
<kontakt@[nospam]ulrikkold.dk> wrote:

>Sjovt, det nummer hørte jeg i går - for første gang i 5-6 år :)
>
>Og når du så er ude i noget panfløjte, så tjek også lige Talkin' All
>That Jazz fra Dimitri from Paris. Det er også dejligt groovet :)

Han har vist bare remixet den. Originalen er af Stetsasonic.

http://www.juno.co.uk/artists/Stetsasonic/

--
Kasper Aae

Fra : Ulrik Kold

Dato : 27-06-05 10:32

Kasper Aae coughed up a hairball on 27-06-2005 10:39:
> Han har vist bare remixet den. Originalen er af Stetsasonic.
>
> http://www.juno.co.uk/artists/Stetsasonic/

Det er nu også Dimitri's udgave, jeg er vild med :) Men ja, det er
'blot' et remix.

..kold

Fra : Brizz

Dato : 27-06-05 16:21

> Og når du så er ude i noget panfløjte, så tjek også lige Talkin' All
> That Jazz fra Dimitri from Paris. Det er også dejligt groovet :)

Ja det nummer er jeg også helt pjattet med!!! og noget i den stil jeg
også søger.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-05 02:02

Brizz wrote:

> Kan ikke lige huske dem men vil da prøve og undersøge det.
>
> Takker so far..
>
> Mvh Brian
> ---
> www.fotob.dk

Hvis det godt må være fra 70'erne, så er der jo f.eks. Bobbi Humphrey,
Joe Farrell og Hubert Laws.

Og vores egen Bent Hesselmann ikke at forglemme. Hvis du hører en dansk
plade fra 70'erne med tværfløjte på, så er det sikkert ham.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Brizz

Dato : 27-06-05 16:24

> [...]
>
> Og vores egen Bent Hesselmann ikke at forglemme. Hvis du hører en dansk
> plade fra 70'erne med tværfløjte på, så er det sikkert ham.

Uden at have hørt det tror jeg ikke det er det jeg søger.
Men vil da lige se om jeg kan finde noget med dem.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-06-05 00:01

On Mon, 27 Jun 2005 11:23:54 -0400, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Uden at have hørt det tror jeg ikke det er det jeg søger.
>Men vil da lige se om jeg kan finde noget med dem.

Der er også fløjte på nogle af numrene på Rinocerose's "Installation
Sonore". F.eks. "Sublimior" og "Le Mobilier". De laver primært
housemusik der er bygget op omkring guitarer, og det virker faktisk
rigtig godt.

http://www.epitonic.com/artists/rinocerose.html

--
Kasper Aae