ribben steg
Fra : RJ

Dato : 25-06-05 21:03

Hej Gruppe

skal i morgen for 1. gang i mit liv tilberede en ribben steg. Kan ikke
spørge min mor til råds da det skal være en overraskelse til hende når hun
kommer på besøg.

Den vejer 1, 6 kg. Min ovn har ikke grill, men varmer op til 127 grader.

Hvordan gør jeg og hvor længe skal den ca. / min. stege?

på forhånd tak for hjælpen

/Rikke

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 26-06-05 09:31

Kan den kun varme op til 127 grader? Er det sådan en miniovn så?

Fra : RJ

Dato : 26-06-05 20:31

*ups* - der skulle stå 275 grader. Problem blev løst af anden vej end
gruppen her og stegen blev rigtig god.

/Rikke