fibertex
Fra : Mette og René

Dato : 25-06-05 20:50

hejsa

jeg skal til at grave nogen bede op, og så vil jeg istedet for den bare jord
så have lagt nogen granit skærv, er det nødvendigt og lægge en fibertex dug
for at holde ukrudt væk?(skal man bruge mere en fibertex dug, et underlag
evt)

René

Fra : Jørgen

Dato : 25-06-05 21:48

> [...]
> jord så have lagt nogen granit skærv, er det nødvendigt og lægge en
> fibertex dug for at holde ukrudt væk?(skal man bruge mere en fibertex dug,

Fibertex vil ikke hjælpe imod det frøukrudt, som vil komme flyvende.
Til gengæld vil det gøre meget stor nytte, ved at forhindre, at jeres
skærver trædes ned i den underligende jord.

Fra : Poppe \(2600\)

Dato : 26-06-05 15:12

> Fibertex vil ikke hjælpe imod det frøukrudt, som vil komme flyvende.

I starten vil det tage alt ukrudt både under dugen og det der komme
flyvende(men så snart blade mv. ligger mellem skærverne kan frøene
selvfølgelig så sig selv, til gengeæld vil det altid være let at have
ukrudtet op da det ikke vil få fat i jorden under dugen - og det er den fede
fordel ved fiberdug.

> Til gengæld vil det gøre meget stor nytte, ved at forhindre, at jeres
> skærver trædes ned i den underligende jord.

MVH Christian Holst
Jeg er SØspejder - Hva ka du blære dig med!
Ved mail brug: poppetec_dyrenæse_ofir_period_dk
Diverse sælges se: frip.dk/poppetec