sorry...her kommer så linket omtalt i tidl~
Fra : bj

Dato : 25-06-05 20:36

Jeg kan godt forstå jeres kommentarer. Jeg kan se jeg ikke fik vedhæftet
linket..

Nå, men ikke desto mindre ville jeg da godt have budt en 10ér.....

bj

Fra : Nette

Dato : 25-06-05 21:02

"bj" skrev
> Jeg kan godt forstå jeres kommentarer. Jeg kan se jeg ikke fik vedhæftet
> linket..

Æææv, så gættede jeg forkert.

Nette

Fra : bj

Dato : 25-06-05 21:29

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "bj" skrev
>

> Æææv, så gættede jeg forkert.
>
> Nette

fair nok, det satte dog lidt bevægelse i tråden....

bj

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-06-05 21:44

bj skrev:

> fair nok, det satte dog lidt bevægelse i tråden....

Ja, og så fik vi *to* historier i stedet for kun én.
--
'rluf :·)

Fra : bj

Dato : 26-06-05 13:21

> Ja, og så fik vi *to* historier i stedet for kun én.
> --
> 'rluf :·)

ja...

bj