liguster hæk
Fra : Preben

Dato : 25-06-05 20:27

hej

på min liguster kommer der nogle små blomster knopper der bliver til en
slags blomst..
der hvor de er stopper hækken med at vokse,dem vil jeg gerne have væk..
hvordan gør jeg her ???
der er ret mange så jeg håber der er andet at gøre end at nipse dem væk med
fingrene..

hvorfor kommer de ??

det er ikke overalt på min hæk der hvor den er vokset godt er der slet ikke
nogen

hilsen
preben

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-06-05 21:02

Preben wrote:

> på min liguster kommer der nogle små blomster knopper der bliver til
> en slags blomst..

> hvorfor kommer de ??

Det er ret almindeligt, at planter blomstrer. Nogle blomstrer mest villigt,
hvis de mere eller mindre mistrives - hvilket passer meget godt med din
observation at de hækplanter, der gror bedst, blomstrer mindst.

Sådan er livet, lev med det. ;)

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-06-05 21:10

Preben wrote:
> hvorfor kommer de ??

Hvide blomster i liguster er helt normalt.

Der kommer også bær (som vistnok er lidt giftige)

Der er lidt om liguster her:

http://www.juelsminde-planteskole.dk/Liguster.html

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 27-06-05 19:40

> Hvide blomster i liguster er helt normalt.

- og de dufter herligt. Det er synd at klippe dem af.

PEJ
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.