Gemme indstillinger i Word 2003
Fra : TS

Dato : 25-06-05 10:27

Hejsa
Jeg har et problem med min Word.
Det er at jeg den er begyndt at glemme nogle indstillinger: tilføjer
jeg en knap på en menulinje - så er den væk igen når jeg åbner
Word. Ligesom hvis jeg har lavet en genvejstast til f.eks.
typografierne "Overskrift 1/2/3" med en ALT 1/2/3.
Problemet er ikke til stede på min bærbar. Er der nogen som ved hvad
problemet kan være?
/TS

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 25-06-05 22:50

TS wrote:

> Hejsa
> Jeg har et problem med min Word.
> Det er at jeg den er begyndt at glemme nogle indstillinger:

Opstår problemet kun når du har haft lukket helt for computeren, eller blot
hvergang du starter word ?

Word gemmer normalt indstillinger i normal.dot i %appdata%\Microsoft\word
eller deromkring.
Det lyder somom den er gået galt. Prøv at slette (eller flytte) den. Start
word, lav en ændring, luk og start igen og se om ændringen stadig er der.
Du har så fået en ny normal.dot.

/A

Fra : TS

Dato : 26-06-05 00:26

"Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> wrote in message
> [...]
> word, lav en ændring, luk og start igen og se om ændringen stadig er der.

Hejsa
Jeg ved ikke hvorfor Word ikke længere gider at gemme indstillingerne
automatisk - det har den gjort får i tiden.
Men efter at have åbnet normal.dot og gemt ændringerne i den - så kan den
huske indstillingerne.
/TS

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 26-06-05 01:09

TS wrote:
> [...]
> automatisk - det har den gjort får i tiden.
> Men efter at have åbnet normal.dot og gemt ændringerne i den - så kan den

Det er meget kendetegnet fra software fra den producent ;) Arbejder man med
det længe nok, vænner man sig til at sådan er det bare.

Men godt at du fik løst dit problem.

/A

Fra : TS

Dato : 26-06-05 20:59

> [...]
> med
> det længe nok, vænner man sig til at sådan er det bare.

Ja, jeg takker for hjælpen med at få styr på software spøgelset. Man skal
ikke altid tænke over hvad der sker, og hvorfor.

/TS