K: Gamo Hunter / Gamo CFX
Fra : David

Dato : 25-06-05 08:23

Hej NG

Ja som sagt er jeg meget interesseret i et af de geværer, der skal ikke være
de store skader på, der må selvfølgelig gerne være lidt ridser i lakken på
skæftet og sådan, men der må ikke være skader ved sigtet, løbet eller på
anden måde så man ikke ville kunne skyde.

med venlig hilsen
David

Fra : Morten Holst

Dato : 26-06-05 00:25

Hej...

Er det en 4,5 eller 5,5 du søger?

--

Morten H. Christensen

Korsør/Skælskør Strandjagtforening
www.strandjaeger.dk

Fra : David

Dato : 26-06-05 12:26

ja det skal nok være en 4,5, men hvis i har en 5,5 gør det ikke specielt
meget.

mvh
David

Fra : Morten Holst

Dato : 01-07-05 08:11

Jeg kender en der har en 4,5 tilsalg for 1900,-
Den har skudt højst 100 skud. Den blev købt sidste efterår og står stadig
som ny.

Morten

Fra : David

Dato : 04-07-05 11:38

Jeg havde nu nok håbet på at det blev lidt billigere end 1900, da jeg synes
at det er lidt for meget for en brugt, men i øvrigt er det en Gamo Hunter
eller CFX.

Fra : Morten Holst

Dato : 26-07-05 00:24

Hej David.

Det er en Hunter.

Jeg har prøvet at skrive til din på din mail men uden held... Du kan lige
svare på min hvis den har interesse.