BF2: I am Bingo on settings.
Fra : Bjarne K.

Dato : 24-06-05 21:54

Hvor pokker er det lige man ændre settings i Singleplayer delen, altså slår
f.eks Freindly Fire fra og ændre antal Tickets ?

Kan det forøvrigt passe at man ikke kan spille de store udgaver af "maps" i
Singleplayer, eller bliver de unlocked hen af vejen ?

Vil helst ikke spille online, så jeg håber dælme der er flere muligheder end
dem jeg har fundet indtil nu.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Casper Bang

Dato : 25-06-05 09:56

> Vil helst ikke spille online, så jeg håber dælme der er flere muligheder
> end dem jeg har fundet indtil nu.

Af ren nysgerrighed - hvorfor ikke?
Personligt synes jeg det er klart sjovere at spille mod rigtige personer.

Fra : tjalfe

Dato : 25-06-05 10:12

Han har sikkert ikke orginalt spillet

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-06-05 10:55

"tjalfe" <youwish@dot.com> wrote in

> Han har sikkert ikke orginalt spillet

Ro på - lad nu være at dømme manden med det samme :)

Jeg spiller _rigtig_ meget colin mcrae - men har nok
sammenlagt spillet det online i ca. to timer - jeg ved
at begynder jeg først at spille seriøst online bliver
det en tidsrøver uden lige :D Der findes faktisk folk
som _både_ betaler for deres software og som ikke gider
spille online ;) Og det gælder også fps - for 10 år
siden var jeg vild med at spille på netværk - men nu vil
jeg hellere bare sidde og koble fra med sp-missionerne.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-06-05 11:35

"tjalfe" <youwish@dot.com> skrev i en meddelelse
> Han har sikkert ikke orginalt spillet

Selvfølgelig har jeg det. Købt i Blockbuster i Viby til 299,- incl headset.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Nicolai

Dato : 25-06-05 11:44

> Han har sikkert ikke orginalt spillet

Tyv tror hver mand stjæler.

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-06-05 11:32

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Af ren nysgerrighed - hvorfor ikke?
> Personligt synes jeg det er klart sjovere at spille mod rigtige personer.
Jeg er ikke ret god til det. Så jeg har det bedst med at slås mod nogle
computer modstandere der ikke flipper ud hvis jeg jokker i spinaten.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-06-05 11:41

Bjarne K. wrote:
> [...]
>
> Jeg er ikke ret god til det. Så jeg har det bedst med at slås mod nogle
> computer modstandere der ikke flipper ud hvis jeg jokker i spinaten.

Det er så heller ikke alle menneskelige modstandere/medspillere der gør
det. :)

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-06-05 12:39

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er så heller ikke alle menneskelige modstandere/medspillere der gør
> det. :)

Har et par gange listet min online til noget CS:S, men jeg ender altid
nederst på point listen. Synes ellers jeg er nogenlunde når jeg spiller mod
bots.

I BF2 bliver jeg på "beginner" altid "numero uno" så længe jeg ikke begynder
at lege Chuck Jaeger, men er ret sikker på at det også ændre sig når jeg går
online.

Meen det er nu mere alle de uskrevne regler i online der skal holdes styr,
der gør at jeg har det bedst med en modstander man kan slukke for hvis de
bliver for kæphøje og begynder at brokke sig. (er dog ikke set endnu)

p.s Jeg savner svar på mine oprindelige spørgsmål. Har forsøgt på google,
men der står ikke meget om singleplayer settings.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-06-05 12:54

Bjarne K. wrote:
> [...]
> nederst på point listen. Synes ellers jeg er nogenlunde når jeg spiller mod
Der er jo ingen der siger at det at ligge nederst på en pointliste er
lig med hvor god/dårlig man er.

Nu har jeg spillet Mohaa/CoD/BF1942 online i 2-3 år, dog kun lige
begyndt på BF1942 og jeg har fundet sammen med nogle gutter som
udelukkende spiller for sjov. Det er ikke antal point eller nummer på
ranglister der tæller, det er det at have det sjovt og få nogle grin på
TeamSpeak. Klart, det er det at skyde andre der tæller, men det at være
med er ligeså vigtigt.

> I BF2 bliver jeg på "beginner" altid "numero uno" så længe jeg ikke begynder
> at lege Chuck Jaeger, men er ret sikker på at det også ændre sig når jeg går
> online.
I BF1942 har jeg opgivet at flyve helikopter da jeg crasher konstant, så
jeg er mere til en slags crash-and-burn taktik med fly. Ellers er det på
fødderne og i bil jeg finder størst glæde

> Meen det er nu mere alle de uskrevne regler i online der skal holdes styr,
> der gør at jeg har det bedst med en modstander man kan slukke for hvis de
> bliver for kæphøje og begynder at brokke sig. (er dog ikke set endnu)
Vi har ingen regler ang. online play. Selvfølgelig bliver man småsur
over at blive nakket af egne folk, men man kommer langt med
undskyldninger på TeamSpeak.

Du skal være mer end velkommen til kigge forbi vores server. Vi spiller
både Mohaa (søndag), CoD (tror jeg nok), BF1942/Desert Combat
(mandag/tirsdag og andre dage hvor folk har lyst)..

IP er 81.7.176.138:27400
Klanerne vi er hedder: Rentsoldier (www.rentsoldier.dk) og Damage Inc.
(www.damage.dk).

Du kan finde information om server på begge hjemmesider. Der vil du også
finde ip til TeamSpeak og diverse maps til download.

Jeg ved dog ikke om vi planlægger en BF2 server, men jeg kan ikke
formode andet :)

> p.s Jeg savner svar på mine oprindelige spørgsmål. Har forsøgt på google,
> men der står ikke meget om singleplayer settings.
Kan jeg desværre ikke hjælpe med. :/

Mvh
Mikael

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-06-05 13:12

> [...]
> finde ip til TeamSpeak og diverse maps til download.
>
> Jeg ved dog ikke om vi planlægger en BF2 server, men jeg kan ikke formode

Jeg kigger forbi på et eller andet tidspunkt og checker om i har fået en BF2
server. De andre spil har jeg desværre ikke.
Havde sikkert heller ikke købt BF2 hvis det ikke var fordi jeg kom til at
hente demo'en. Normalt køber jeg kun RTS og FPS spil, og havde ikke en ide
om hvor sjovt spil ala BF2 kunne være.