Bastard pop - Nik & Jay vs. Schnappi
Fra : Trekroner

Dato : 24-06-05 19:27

Er jeg den eneste der synes at det nummer er dårligt lavet? I mine ører er
den ikke mixet ordenligt - de to sange kører "skævt" i forhold til
hinanden....

Eller er det bare mig?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Jacob E.

Dato : 24-06-05 20:23

Trekroner wrote:
> Er jeg den eneste der synes at det nummer er dårligt lavet? I mine
> ører er den ikke mixet ordenligt - de to sange kører "skævt" i
> forhold til hinanden....
>
> Eller er det bare mig?

Hvafforhvad..?! Hvad snakker du om?

Nåååååh!!! Du antager selvfølgelig, at vi ALLESAMMEN hører "Monkey Business"
og er HEEEEELT VILDE med "Bastard-Pop" (eller "Mash-up's" som det
oprindeligt hedder)....

Hvis jeg skal være ærlig, og jeg skal prøve at undlade at være bitter, så
synes jeg de fleste af de danske mix stinker. Ham der hedder noget med
"Funken" er som regel ok, men der er godtnok mange kiksere imellem. Og det
er synd, for det betyder at "Monkey Business" spiller de samme og de samme
og de samme og de samme mix om og om og om og om igen. Men, selvom jeg har
indsendt et mix to gange, har jeg aldrig hørt et kuk fra dem, og det er IKKE
fordi mit mix er dårligt. Det deltog i en mix-konkurrence arrangeret af
"Skum" og vandt godtnok ikke, men lå til aflytning på Skum's hjemmeside ret
længe. Så hvis du som du nævner i en anden tråd har planer om at lave noget,
så klø på, men regn ikke med den store respons fra Monkey-drengene - det
kræver vist et-eller-andet specielt at blive "husven" derinde...

Mvh Jacob E.

Fra : Trekroner

Dato : 24-06-05 21:14

"Jacob E." <sp@mmers-die.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Business"
> og er HEEEEELT VILDE med "Bastard-Pop" (eller "Mash-up's" som det

Du _ved_ jo hvad jeg snakker om - så hvad hyler du for? Folk (som dig) der
kender nummeret og læser subj. ved jo godt hvad indlæget handler om. Skulle
jeg skære det ud i pap for dem der ikke gør....?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-06-05 22:50

Jacob E. wrote:
> [...]
> Det deltog i en mix-konkurrence arrangeret af "Skum" og vandt godtnok
> ikke, men lå til aflytning på Skum's hjemmeside ret længe.

Er det eventuelt noget man kunne få lov at høre?

Søren

Fra : Jacob E.

Dato : 25-06-05 00:15

Søren Nielsen wrote:

> Er det eventuelt noget man kunne få lov at høre?

Det ved jeg sgu ikke rigtig.....?!

Mvh Jacob E.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-06-05 11:53

Jacob E. wrote:

> Det ved jeg sgu ikke rigtig.....?!
>
> Mvh Jacob E.

Nå.

Søren

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-06-05 22:46

Jacob E. wrote:

> [...]
> så klø på, men regn ikke med den store respons fra Monkey-drengene - det
> kræver vist et-eller-andet specielt at blive "husven" derinde...

Det er da godt du har opgivet at lave mere musik, så har du også mere
tid til at spise tude kiks.
Men hvis du skulle finde på at gå igang igen, så vil jeg gerne hjælpe,
jeg kan evt. spille på verdens mindste violin og så kan du måske tage
tøse-trommerne??? Vi kan lave verdens sørgligste sang!

-Rune Jensen

Fra : Jacob E.

Dato : 26-06-05 13:08

Rune Jensen wrote:
> Det er da godt du har opgivet at lave mere musik, så har du også mere
> tid til at spise tude kiks.

Hvem siger jeg har opgivet noget som helst?

> Men hvis du skulle finde på at gå igang igen, så vil jeg gerne hjælpe,
> jeg kan evt. spille på verdens mindste violin og så kan du måske tage
> tøse-trommerne??? Vi kan lave verdens sørgligste sang!

Næh tak, du... klarer mig skam fint selv.

/Jacob

Fra : BS

Dato : 25-06-05 12:53

> Er jeg den eneste der synes at det nummer er dårligt lavet? I mine ører er
> den ikke mixet ordenligt - de to sange kører "skævt" i forhold til
> hinanden....
>
> Eller er det bare mig?

Alt bastard pop stinker for hårdt og jeg hader det !

Blot min mening !

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-06-05 14:09

BS wrote:

> Alt bastard pop stinker for hårdt og jeg hader det !
>
> Blot min mening !

Nu behøver AJC ikke at skrive i den her tråd.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-06-05 12:04

On Sat, 25 Jun 2005 15:08:48 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Nu behøver AJC ikke at skrive i den her tråd.

Hvis vi nu faseforskyder ham i den ene kanal, så kan det være han
forsvinder.

--
Kasper Aae

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-06-05 20:39

Kasper Aae wrote:

> Hvis vi nu faseforskyder ham i den ene kanal, så kan det være han
> forsvinder.

-Sune