|
| Idiot mand (glemte motorsavet var to-takt) Fra : Andersen |
Dato : 24-06-05 11:48 |
|
Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der skulle
blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned og
stemple osv også er kølet ned.
Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt at
fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens tank) ?
Mvh
Dennis
| |
Lars Knudsen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Lars Knudsen |
Dato : 24-06-05 11:55 |
|
Hej,
On Fri, 24 Jun 2005 12:47:59 +0200, "Andersen" <br@in_fjern_bound.dk>
wrote:
>Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der skulle
>blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
>
>Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned og
>stemple osv også er kølet ned.
>
>Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt at
>fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens tank) ?
Motoren bliver jo ikke smurt så - jeg ville tro det brænder sammen ret
hurtigt faktisk
** Lars
| |
Brian S Jensen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Brian S Jensen |
Dato : 24-06-05 11:59 |
|
"Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> skrev i en meddelelse
news:42bbe3a0$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der
> skulle blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
>
> Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned og
> stemple osv også er kølet ned.
>
> Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt at
> fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens tank) ?
>
> Mvh
> Dennis
>
Tak - nu er jeg mere glad for den 5-liter special-2T Benzin til 200,- som
jeg købte med til min nye græstrimmer/buskrydder - her har jeg benzin
til flere år og risikoen for at glemme olien er lille, da jeg så har én
dunk til den, og et par til de andre 4-taktere
Men ang. din motor, så er jeg bange for at den nemt kan ha' taget skade
Mvh.
Brian S Jensen
| |
Christian B. Andrese~ (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 24-06-05 12:43 |
|
"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
news:42bbe792$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> skrev i en meddelelse
> news:42bbe3a0$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> > Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der
> > skulle blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
> >
> > Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned og
> > stemple osv også er kølet ned.
> >
> > Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt at
> > fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens tank)
?
> >
> > Mvh
> > Dennis
> >
>
> Tak - nu er jeg mere glad for den 5-liter special-2T Benzin til 200,- som
> jeg købte med til min nye græstrimmer/buskrydder - her har jeg benzin
> til flere år og risikoen for at glemme olien er lille, da jeg så har én
> dunk til den, og et par til de andre 4-taktere
http://www.aspen.se/Templates/standard1.asp?PN=75047 ?
115 kr for 5 liter.
Det samme har jeg købt (og vil gøre det igen, hint til Calle) til min
buskrydder.
--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B
http://makeashorterlink.com/?N2EA36C4B
http://makeashorterlink.com/?H21B62C4B
| |
Preben Riis Sørensen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Preben Riis Sørensen |
Dato : 24-06-05 19:26 |
|
"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev
> 115 kr for 5 liter.
>
> Det samme har jeg købt (og vil gøre det igen, hint til Calle) til min
> buskrydder.
Jeg giver den pris tankstationen lige har fundet på for den dag, plus prisen
for et skvæt totaktsolie, det bliver i nærheden af det halve.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk
| |
Christian B. Andrese~ (27-06-2005)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 27-06-05 11:38 |
| | |
Calle. (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 24-06-05 14:31 |
|
Brian S Jensen wrote:
> Tak - nu er jeg mere glad for den 5-liter special-2T Benzin til 200,-
> som jeg købte med til min nye græstrimmer/buskrydder - her har jeg
> benzin til flere år og risikoen for at glemme olien er lille, da jeg så
> har
> én dunk til den, og et par til de andre 4-taktere
>
Benzin kan også blibe for gammelt.
--
Calle.
| |
Christian B. Andrese~ (27-06-2005)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 27-06-05 11:38 |
| | |
Jørgen M. Rasmussen (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 25-06-05 07:56 |
|
"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak - nu er jeg mere glad for den 5-liter special-2T Benzin til 200,- som
> jeg købte med til min nye græstrimmer/buskrydder - her har jeg benzin
> til flere år og risikoen for at glemme olien er lille,
Benzin er en fersk-vare, det kan blive for gammelt. Det har kostet mange
højtydende 2-taktere livet, fx. påhængsmotorer, livet, hvis de er blevet
startet på det som har stået i tanken vinteren over :((. Ny sæson, nyt
olie&benzin.
| |
Thomas Rasmussen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Thomas Rasmussen |
Dato : 24-06-05 12:23 |
|
"Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> wrote in
news:42bbe3a0$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der
> skulle blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
>
> Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned
> og stemple osv også er kølet ned.
>
> Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt
> at fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens
> tank) ?
Som andre skriver, så er der en stor risiko for at du kan have ødelagt
motoren. Som minimum er stempelringe og stemplet nok døde. Disse kan nemt
skiftes hvis man selv har lidt mod på det. Cylinderen skal muligvis hones
(slibes meget fint indvendigt) eller bores en halv mm. op (husk at få et
stempel der så passer).
Grunden til at det er så galt er, at olien køler motoren, og når du hiver
kølingen væk, så brænder stemplet varmt. I værste tilfælde sætter
stemplet sig og kan risikere at brænde sammen med cylindervæggen.
Jeg ville hælde en ny blanding benzin (med olie! ) på den når den
bliver kold og se om den kan starte. Prøv først at se om du stille og
roligt kan trække i snoren. Der må ikke komme underlige lyde fra den.
Hvis motoren drejer fint rundt, så prøv at starte den. Den vil nok under
alle omstændigheder have mistet nogle kræfter (kompressionen er sikkert
lavere end den var før) men måske ganske brugbar. Ellers koster det måske
et par hundrede kr. i reservedele hvis du selv kan/vil lave det. Det er
så fordelen ved totakt, det er svært at slå dem helt ihjel og de er
tilpas simple at lave og rimelig billige i reservedele.
Og i fremtiden, så hav en speciel dunk du kun bruger til motorsaven og
som altid er med olie blandet til det forhold der skal anvendes. Så
opstår dette problem ikke igen.
Thomas
| |
Soren Pedersen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Soren Pedersen |
Dato : 24-06-05 13:16 |
|
>
> Grunden til at det er så galt er, at olien køler motoren, og når du hiver
> kølingen væk, så brænder stemplet varmt. I værste tilfælde sætter
> stemplet sig og kan risikere at brænde sammen med cylindervæggen.
>
Jeg kunne nu godt finde på at påstå at oliens vigtigste funktion er
smørringen (?)
Mvh
Søren
| |
Andersen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Andersen |
Dato : 24-06-05 13:28 |
|
"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
news:42bbed21$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...
> "Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> wrote in
> news:42bbe3a0$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
>
> Prøv først at se om du stille og
> roligt kan trække i snoren. Der må ikke komme underlige lyde fra den.
Ingen lyde og kører fint rundt.
> Hvis motoren drejer fint rundt, så prøv at starte den. Den vil nok under
> alle omstændigheder have mistet nogle kræfter (kompressionen er sikkert
> lavere end den var før) men måske ganske brugbar.
Er startet, og den drøner derud af lige som før.
> Og i fremtiden, så hav en speciel dunk du kun bruger til motorsaven og
> som altid er med olie blandet til det forhold der skal anvendes. Så
> opstår dette problem ikke igen.
Jeg har en dunk med 2-taks benzin hvor det er skrevet ud over det hele,
problemet var ikke at jeg ikke havde det, problemet var at jeg havde glemt
at skidtet var to-takts *g*
Nå, men nu er det eneste problem det som har (altid har haft) at der går en
halv time før jeg kan starte det igen efter en kædefilning (suk).
Det er et Partner sav fra Electrolux og det skal igennem 30 rum meter brænde
fra 25 - 75 cm i diameter :) får se om det tager livet af det, så jeg kan få
mig et ordenligt :)
Mvh
Dennis
| |
Calle. (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 24-06-05 14:34 |
|
Thomas Rasmussen wrote:
> Grunden til at det er så galt er, at olien køler motoren, og når du
> hiver kølingen væk, så brænder stemplet varmt. I værste tilfælde
> sætter stemplet sig og kan risikere at brænde sammen med
> cylindervæggen.
Nej, olien smører. Den sætter en lille tynd oliefilm i "honesporene"
--
Calle.
| |
Armand (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-06-05 22:07 |
|
Calle. wrote:
> Thomas Rasmussen wrote:
>
>>Grunden til at det er så galt er, at olien køler motoren, og når du
>>hiver kølingen væk, så brænder stemplet varmt. I værste tilfælde
>>sætter stemplet sig og kan risikere at brænde sammen med
>>cylindervæggen.
>
> Nej, olien smører. Den sætter en lille tynd oliefilm i "honesporene"
>
indtil nu, er der ingen der har betænkt at også krumtappen og
plejlstangen (-s begge ender) søres af bensinens olieindhold!
Hvor stempelsætter med evt. rivninger er her og nu -problemer vil det
først være på længere sigt at lejerne giver op efter at have kørt "tørt" :-0
--
Armand.
| |
Preben Riis Sørensen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Preben Riis Sørensen |
Dato : 24-06-05 22:27 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
> indtil nu, er der ingen der har betænkt at også krumtappen og
> plejlstangen (-s begge ender) søres af bensinens olieindhold!
> Hvor stempelsætter med evt. rivninger er her og nu -problemer vil det
> først være på længere sigt at lejerne giver op efter at have kørt "tørt"
Nu skrev du 'længere sigt'. Det vil nok vise sig at blive kortere sigt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk
| |
Armand (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 25-06-05 12:21 |
|
Preben Riis Sørensen wrote:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
>
>>indtil nu, er der ingen der har betænkt at også krumtappen og
>>plejlstangen (-s begge ender) søres af bensinens olieindhold!
>>Hvor stempelsætter med evt. rivninger er her og nu -problemer vil det
>>først være på længere sigt at lejerne giver op efter at have kørt "tørt"
>
>
> Nu skrev du 'længere sigt'. Det vil nok vise sig at blive kortere sigt.
"Længere" = i forhold til en akut stempelsætter!
--
Armand.
| |
Gert (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Gert |
Dato : 24-06-05 13:15 |
|
"Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> skrev i en meddelelse
news:42bbe3a0$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der
skulle
> blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
>
> Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned og
> stemple osv også er kølet ned.
>
> Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt at
> fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens tank) ?
ja det er en bitter en :-/
og som andre os skriver så er det en 50/50 chance enten har den ikke taget
voldsom skade eller os er den død.
jeg ville nok inden jeg forsøgte at starte den (efter den er kølet ned)
pille tændrøret ud og gi den en go skvæt olie ind i cylenderen
og der efter hive et par gange, for at få smurt cylendergangen.
og derefter sætte tændrøret i igen, og så ellers prøve lykken
held og lykke med det
Mvh
Gert
| |
Calle. (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 24-06-05 14:30 |
|
Andersen wrote:
> Ok ok, jeg dummede mig, hældte benzin på motorsavet og glemte at der
> skulle blandes olie i, og det oven i købet 2 gange i træk.
>
> Nu vil det ikke starte, det vil det måske når det har kølet lidt ned
> og stemple osv også er kølet ned.
>
> Men, sker der egentlig noget katastrofalt, hvis man som jeg har glemt
> at fylde olie på et par tankfulde benzin (snakker her om motorsavens
> tank) ?
Ja dit stempel sætter sig, da motoren jo ikke bliver smurt
--
Calle.
| |
Andersen (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Andersen |
Dato : 24-06-05 16:11 |
|
"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
news:vVTue.50$jt3.37@news.get2net.dk...
>
> Ja dit stempel sætter sig, da motoren jo ikke bliver smurt
>
> --
> Calle.
I dette tilfælde var jeg jo så bare heldig, da den stadig drøner derud af :)
Står i længere oppe i tråden :)
Så stemplet sætter sig ikke, men man kan resikere at det gør :)
Dennis
| |
Martin Johansen [600~ (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 24-06-05 16:23 |
|
"Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> wrote in
news:42bc2139$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
> I dette tilfælde var jeg jo så bare heldig, da den stadig drøner
> derud af :) Står i længere oppe i tråden :)
Heldigt.
> Så stemplet sætter sig ikke, men man kan resikere at det gør :)
Stemplet kan sagtens have haft sat sig alligevel (væmmelig sætning) men
når den køler af så løsner det sig igen, pga. kolde dele trækker sig
sammen og varme udvider sig.
MVH
| |
Calle. (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 24-06-05 17:07 |
|
Martin Johansen [6000] wrote:
> "Andersen" <br@in_fjern_bound.dk> wrote in
> news:42bc2139$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>
>> I dette tilfælde var jeg jo så bare heldig, da den stadig drøner
>> derud af :) Står i længere oppe i tråden :)
>
> Heldigt.
>
>> Så stemplet sætter sig ikke, men man kan resikere at det gør :)
>
> Stemplet kan sagtens have haft sat sig alligevel (væmmelig sætning)
> men når den køler af så løsner det sig igen, pga. kolde dele trækker
> sig sammen og varme udvider sig.
>
Jeps, præcis som på Yamaha knallerterne i de unge dage ;-(
--
Calle.
| |
Ukendt (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 24-06-05 20:37 |
|
On Fri, 24 Jun 2005 18:07:12 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> skrev:
>> Stemplet kan sagtens have haft sat sig alligevel (væmmelig sætning)
>> men når den køler af så løsner det sig igen, pga. kolde dele trækker
>> sig sammen og varme udvider sig.
>>
>Jeps, præcis som på Yamaha knallerterne i de unge dage ;-(
>--
> Calle.
hva faen er du så ung, jeg er fra puck tiden, alså de to gears
--
Vh Per
icq 8212837
| |
Erik Ginnerskov (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Erik Ginnerskov |
Dato : 24-06-05 23:02 |
| | |
Ukendt (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-06-05 08:12 |
|
On Sat, 25 Jun 2005 00:02:10 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> skrev:
>Per H wrote:
>
>>> Jeps, præcis som på Yamaha knallerterne i de unge dage ;-(
>
>> hva faen er du så ung, jeg er fra puck tiden, alså de to gears
>
>Grønskolling. Ved du hvad en NSU Qiuckly er? ;)
jeps. den med de store hjul.
senere blev den lidt smukkere, med lidt mindre hjul.
jeg havede iøvrigt en diesella engang.
--
Vh Per
icq 8212837
| |
Martin Johansen [600~ (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 25-06-05 11:05 |
|
Per H <> wrote in news:sa0qb1dpufv2fec88da8nq20pnttlm5nfc@4ax.com:
>>Grønskolling. Ved du hvad en NSU Qiuckly er? ;)
>
> jeps. den med de store hjul.
> senere blev den lidt smukkere, med lidt mindre hjul.
>
> jeg havede iøvrigt en diesella engang.
Jeg aner bare overhovedet ikke hvad I snakker om men det siger jo så en
del om min alder. hehe LOL
MVH
| |
Ukendt (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-06-05 21:25 |
|
On 25 Jun 2005 10:04:58 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> skrev:
>Per H <> wrote in news:sa0qb1dpufv2fec88da8nq20pnttlm5nfc@4ax.com:
>
>>>Grønskolling. Ved du hvad en NSU Qiuckly er? ;)
>>
>> jeps. den med de store hjul.
>> senere blev den lidt smukkere, med lidt mindre hjul.
>>
>> jeg havede iøvrigt en diesella engang.
>
>Jeg aner bare overhovedet ikke hvad I snakker om men det siger jo så en
>del om min alder. hehe LOL
tjaa, men så må vi jo hjælpe lidt på vej
http://www.veteraner.dk/i_index.html
--
Vh Per
icq 8212837
| |
Erik Ginnerskov (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Erik Ginnerskov |
Dato : 25-06-05 21:35 |
| | |
Gert (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Gert |
Dato : 25-06-05 22:04 |
|
<Per H> skrev i en meddelelse
news:d8frb1d2rpobi1l24f9d0tg3e7r65aem84@4ax.com...
> On 25 Jun 2005 10:04:58 GMT, "Martin Johansen [6000]"
> <no@no.no.invalid> skrev:
>
> >Per H <> wrote in news:sa0qb1dpufv2fec88da8nq20pnttlm5nfc@4ax.com:
> >
> >>>Grønskolling. Ved du hvad en NSU Qiuckly er? ;)
> >>
> >> jeps. den med de store hjul.
> >> senere blev den lidt smukkere, med lidt mindre hjul.
> >>
> >> jeg havede iøvrigt en diesella engang.
> >
> >Jeg aner bare overhovedet ikke hvad I snakker om men det siger jo så en
> >del om min alder. hehe LOL
>
> tjaa, men så må vi jo hjælpe lidt på vej
>
>
> http://www.veteraner.dk/i_index.html
orvs spændene side takker, den ku jeg bruge, dog et minus til dem.
der er jo ingen SCO med
Mvh
Gert
| |
Ukendt (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-06-05 22:21 |
|
On Sat, 25 Jun 2005 23:03:36 +0200, "Gert" <GRM@c.dkk> skrev:
>
><Per H> skrev i en meddelelse
>news:d8frb1d2rpobi1l24f9d0tg3e7r65aem84@4ax.com...
>> On 25 Jun 2005 10:04:58 GMT, "Martin Johansen [6000]"
>> <no@no.no.invalid> skrev:
>>
>> >Per H <> wrote in news:sa0qb1dpufv2fec88da8nq20pnttlm5nfc@4ax.com:
>> >
>> >>>Grønskolling. Ved du hvad en NSU Qiuckly er? ;)
>> >>
>> >> jeps. den med de store hjul.
>> >> senere blev den lidt smukkere, med lidt mindre hjul.
>> >>
>> >> jeg havede iøvrigt en diesella engang.
>> >
>> >Jeg aner bare overhovedet ikke hvad I snakker om men det siger jo så en
>> >del om min alder. hehe LOL
>>
>> tjaa, men så må vi jo hjælpe lidt på vej
>>
>>
>> http://www.veteraner.dk/i_index.html
>
>
>orvs spændene side takker, den ku jeg bruge, dog et minus til dem.
>der er jo ingen SCO med
nej der mangler en del fra 60 - 70´erne
SCO som jo var en sort hurtigløber, som jeg husker den.
men også puck billigudgave" Tomos"
Everton som først kørte godt når der blev smækket et tunesæt på.
Og så den lille puck, som måske var den mest solgte.
Det var jo dengang forsikringen kostede 32 kroner, p.a og man ikke
skulle have knallert kørekort.
--
Vh Per
icq 8212837
| |
Gert (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Gert |
Dato : 25-06-05 22:44 |
|
<Per H> skrev i en meddelelse
news:oairb1to6ueea8iclnt9vlcjkq9e348mla@4ax.com...
> On Sat, 25 Jun 2005 23:03:36 +0200, "Gert" <GRM@c.dkk> skrev:
> >
> >orvs spændene side takker, den ku jeg bruge, dog et minus til dem.
> >der er jo ingen SCO med
>
> nej der mangler en del fra 60 - 70´erne
>
> SCO som jo var en sort hurtigløber, som jeg husker den.
> men også puck billigudgave" Tomos"
> Everton som først kørte godt når der blev smækket et tunesæt på.
> Og så den lille puck, som måske var den mest solgte.
> Det var jo dengang forsikringen kostede 32 kroner, p.a og man ikke
> skulle have knallert kørekort.
uha jamen SCO er lavet i mange variationer ved jeg både herre og dame
modeller samt 1-3 gear,
min lille private samlig tæller 5 af slagsen, 1 SCO remington 1 gear
damemodel , 3 stk herre model (2 røde og een sort)
med både 1 og 3 gear og en enkelt af de sidste 1gears dame modeller der blev
lavet.
så det han mangler på sin side har jeg i garagen
men ja kender os Tomos, på trods af min unge alder Everton kender jeg
kun af navn
Mvh
Gert
| |
Ukendt (26-06-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 26-06-05 09:15 |
|
On Sat, 25 Jun 2005 23:43:48 +0200, "Gert" <GRM@c.dkk> skrev:
> Everton kender jeg
>kun af navn
det var absolut en ef de hurtigeste, og den havede en helt spec, lyd.
--
Vh Per
icq 8212837
| |
Erik Ginnerskov (25-06-2005)
| Kommentar Fra : Erik Ginnerskov |
Dato : 25-06-05 22:22 |
| | |
Martin Johansen [600~ (26-06-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 26-06-05 13:30 |
|
Per H <> wrote in news:d8frb1d2rpobi1l24f9d0tg3e7r65aem84@4ax.com:
> tjaa, men så må vi jo hjælpe lidt på vej
>
>
> http://www.veteraner.dk/i_index.html
Takker.
Det er bestemt fra før min tid *GG*
MVH
| |
Martin Johansen [600~ (24-06-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 24-06-05 21:29 |
|
"Calle." <fake@fake.fake> wrote in news:QcWue.66$uq5.20
@news.get2net.dk:
> Jeps, præcis som på Yamaha knallerterne i de unge dage ;-(
Nemlig - jeg husker det som var det i går
MVH
| |
|
|