Hvad hedder filmen ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 08:46

Jeg leder efter en film, jeg så for et års tid siden. Jeg kan selvfølgelig
ikke huske hvad den hedder, måske kan I hjælpe ?

Det er noget med en klasse på en privatskole, hvor de hele holdes i hævd til
et skilt der hænger over døren i klasseværelset. Det er den sædvanlig
handling med at klassen skal opnå en eller anden udmærkelse. Den er
forholdsvis ny

Ved godt det ikke er meget at gå efter, men kom med nogle forslag.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Giraf

Dato : 24-06-05 18:16

Rysz (8900) wrote:
> [...]
> forholdsvis ny
>
> Ved godt det ikke er meget at gå efter, men kom med nogle forslag.

Er det en amerikansk film ?

Fra : Rene Schnoor

Dato : 24-06-05 18:19

Det må være "The Emperor's Club" http://www.imdb.com/title/tt0283530/