Dykker software til symbian mobil
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 06:24

hej alle,

der har i tidliger tråde været skrevet om software til både parm OS og Win
CE
MEN jeg går og over vejer at købe mig en Symbian tlf, så er der nogle der
har fundet dykker relateret software til den ?

så vidt jeg kan se findes hverken gue's decoplaner eller gap til symbian

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Kalle

Dato : 25-06-05 07:08

Hej Morten

http://www.diveplan.org/

Den laver næsten samme plan som Gue's Dekoplan. Programmerne er ikke altid
helt enige ved længere dekotider med om 1 enkelt minut skal ligge på f.eks 6
eller 9 meter.
Det laver bedst gas valg når du planlægger dyk. Og benytter kun Gue´s
standarts gasser.
Kan bruges når du mixer gasser.

Jeg bruger dette program til alle mine dyk, og har lige købt ny Nokia 9210
da den gamle ikke kunne mere, og har i sinde at købe den nye 9300 i meget
nær fremtid.

/Casper

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-05 22:03

"Kalle" <KalleD@wanadoo.dk> wrote in message
> Hej Morten
>
> http://www.diveplan.org/

tak skal du have, det vil jeg kikke på.

> Jeg bruger dette program til alle mine dyk, og har lige købt ny Nokia 9210
> da den gamle ikke kunne mere, og har i sinde at købe den nye 9300 i meget
> nær fremtid.

jeg går og overvejer at købe en Nokia 6600.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Rene B. Laursen

Dato : 26-06-05 21:08

Hej Morten

>jeg går og overvejer at købe en Nokia 6600.

Don't do this.

Der er en lidt underlig telefon med en batteritid på ca. 5 sek.

Jeg har en som arbejdstelefon og jeg må sige at jeg er langt fra
tilfreds.

---
Rene B. Laursen
www.divepoint.dk
DIR-diving in Denmark

Fra : Kalle

Dato : 01-07-05 18:29

Hej Morten

Som tidligere skrevet havde jeg planer om at købe en ny telefon og det er
hermed gjort.
Jeg har købt den nye Nokia 9300 og jeg må sige at den er overlegen i forhold
til forgængeren 9210 som jeg var/er utrolig glad for.
Igen har jeg indstalleret DivePlan og det fungere bare super.
Menuen er på dansk, og programmet er super nemt at bruge, så jeg kan varmt
anbefale denne løsning både til alm tlf brug og til planlægning af dyk.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 08:22

> [...]
> anbefale denne løsning både til alm tlf brug og til planlægning af dyk.

det er sikkert en fint tlf, men de er jo så etore og klodset, de passer ikke
ret godt i bukse lommen

mvh Morten

Fra : Johnny Christensen

Dato : 02-07-05 08:35

Pyt, så siger elskerinden da bare: er det en Nokia 9300 du har i lommen,
eller er du bare glad for at se mig ?

Fra : Kalle

Dato : 06-07-05 14:20

9300 er da mindre klodset end 6600 ??
Den er noget mindre at rende rundt med end sine forgængere.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 25-06-05 13:04

Kalle skrev i Message-ID:
> [...]

> Jeg bruger dette program til alle mine dyk, og har lige købt ny Nokia
> 9210 da den gamle ikke kunne mere, og har i sinde at købe den nye 9300

Jeg kører det samme på min SE P800.

Fungerer fint - bortset fra man ikke kan gemme profiler - men dette er
en begrænsning på Symbian UIQ guidelines og ikke Diveplan.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>