Vinegar Chips
Fra : Onix

Dato : 23-06-05 20:25

Hej NG

Jeg skal til shop tur i Århus lørdag - kan man et sted i århus købe Vinegar
Chips ? er der en english shop eller lign. i Århus og hvor ligger den/de ??

Vh
Onix

Fra : Spangkuk

Dato : 24-06-05 13:06

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev

> Jeg skal til shop tur i Århus lørdag - kan man et sted i århus købe
> Vinegar
> Chips ? er der en english shop eller lign. i Århus og hvor ligger den/de
> ??

De kan købes i Irma - find selv adr. på www.eniro.dk

Spang

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 24-06-05 17:14

On Fri, 24 Jun 2005 14:06:16 +0200, Spangkuk wrote:

> "Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev

> De kan købes i Irma - find selv adr. på www.eniro.dk

Irma er vist et sjællandsk fænomen.

Tomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-06-05 19:44

On Fri, 24 Jun 2005 18:14:02 +0200
Tomas Pedersen <patina@IngenDaaseskinkeTakwebspeed.dk> wrote:

> Irma er vist et sjællandsk fænomen.

jeg har købt dem i føtex engang. I netto er jeg også rimeligt sikker på
at jeg har set dem.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Spangkuk

Dato : 25-06-05 13:24

> [...]

> Vinegar
> Chips ? er der en english shop eller lign. i Århus og hvor ligger den/de

Aldi har dem søreme også (så jeg i dag)

Spang

Fra : Nette

Dato : 25-06-05 15:42

"Onix" skrev

> Jeg skal til shop tur i Århus lørdag - kan man et sted i århus købe
Vinegar
> Chips ? er der en english shop eller lign. i Århus og hvor ligger den/de
??

Nu er det jo for sent, men til en anden gang, så har jeg set dem i Bazar
Vest.

Nette

Fra : Spangkuk

Dato : 25-06-05 15:49

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev

> Nu er det jo for sent, men til en anden gang, så har jeg set dem i Bazar
> Vest.

Ja, ja...det er flot.

Nu bad han om et bestemt produkt, ikke om et produkt der ville
give indehaveren en "anden etnisk indkomst en dansk".

Åhhhhhhh....

Du er så nuttet og sød Nette.

Tak fordi du henviste til en perker-kiosk, dem gider vi bare ikke
her...OK bitch ?

Spang

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-06-05 16:00

Spangkuk wrote:
> Tak fordi du henviste til en perker-kiosk, dem gider vi bare ikke
> her...OK bitch ?

Det er ellers noget af det bedste :)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Stefan Holm

Dato : 25-06-05 16:04

"Spangkuk" <øæøæååæøæ@æøæåæø.dk> writes:

> Ja, ja...det er flot.
<snip gylle>

*plonk*

--
Stefan Holm
"Alle skulde gerne komme til at betragte Diedergruppen D_4 som en god Ven."

Fra : Ole Stigaard

Dato : 25-06-05 16:17

Sat, 25 Jun 2005 16:49:16 +0200, Spangkuk <øæøæååæøæ@æøæåæø.dk> skrev:

SNIP: Et yderst ubehageligt indlæg...

Klage afsendt til din udbyder. Jeg kan kun opfordre til at gøre det samme.
Abuse hos cybercity.dk...

Ole

Fra : Nette

Dato : 25-06-05 16:42

"Spangkuk" ævlede løs:

> [...]
>
> Åhhhhhhh....
>
> Du er så nuttet og sød Nette.
>
> Tak fordi du henviste til en perker-kiosk, dem gider vi bare ikke

*GAB* Få dig et liv.....

Dig kan jeg vidst ikke bruge til ret meget. - Killfilter,- værsgo.....

Nette

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-06-05 16:17

On 25 Jun 2005 15:00:04 GMT
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det er ellers noget af det bedste :)

helt enig! gode produkter som smager af noget og til en rimelig pris
tilmed (og så er jeg ligeglad om det er uden moms og pis og papir for
sådan er det jo med noget nær alt i jylland)