Skjult cisterne
Fra : Martin Elkjær Nielse~

Dato : 23-06-05 19:45

Hej,

Jeg er på udkig efter en cisterne, som kan skjules i væggen. Højden må maks
være 65 cm.

Nogen forslag ?

mvh
Martin

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-06-05 20:28

> Jeg er på udkig efter en cisterne, som kan skjules i væggen. Højden må
> maks være 65 cm.
>
> Nogen forslag ?

Vand løber jo nedad, og med en højde på toilettet på 40-45 cm, så giver det
lidt problemer, hvis den skal holdes inden for 65 cm.
Vi har bygget en stump væg med hylde, og det fungerer faktisk rigtigt godt.
Den er 130 cm høj.

Mvh Maria

Fra : Martin G. Berg

Dato : 24-06-05 06:31

Hej.
Jeg tror ikke du kan komme under 83cm. Det er vores, og det var den mindste
vi kunne finde.

Fra : Morten DH

Dato : 25-06-05 19:59

"Martin Elkjær Nielsen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en cisterne, som kan skjules i væggen. Højden må
> maks være 65 cm.

Ifö laver en særligt lav model af deres indbygningscisterne, som stopper ved
de 83cm; men 65cm er nok umuligt som Maria skriver...

Hvad er årsagen til de 65cm? Kunne jo være nogen i gruppen havde en god ide

Fra : Armand

Dato : 26-06-05 01:22

Morten DH wrote:
> [...]
> de 83cm; men 65cm er nok umuligt som Maria skriver...
> ............Kunne jo være nogen i gruppen havde en god ide

Montér kummen i gulvhøjde!

--
Armand.