ang. Weber Fireplace:
Fra : dsh

Dato : 23-06-05 19:19

Hej alle,

Formentlig et af de mindre kløgtige indlæg i denne gruppe (ahem), men
jeg har erhvervet mig en Weber Fireplace og undrer mig over hvad pokker
den nederste 'skål' skal bruges til (?) .. Der står i anvisningen at man
skal fylde bunden med sand (og jeg gætter det er bunden i selve
bålskålen/pladsen), .. men hvad nytter den nederste så, - den må sgi' da
have en funktion ..

På forhånd tak,

--
Daniel Henriksen
dsh [at] vip.cybercity.dk

Soccer Games Homepage:
http://sgh.soccergaming.com

Fra : Pilen

Dato : 23-06-05 22:04

Det er en afskærmning så man ikke svier græsset af under bålpladsen .
Der kan blive meget varmt under en bålplads .
Ole

Fra : dsh

Dato : 23-06-05 22:27

Pilen wrote:
> Det er en afskærmning så man ikke svier græsset af under bålpladsen .
> Der kan blive meget varmt under en bålplads .
> Ole

Ahhh! Selvfølgelig =) ..

Tak for det,

--