Skærme
Fijala 3554
Hvilken er bedst ? Dell, Sony og Samsung
Fra : mig

Dato : 23-06-05 17:51

Jeg overvejer en fladskærm til ca. 2.000 kr.

Hvilken er disse er at foretrække ?

Dell E173FP
Sony SDM-S74B (Fona har den på tilbud til 1999)
Samsung 710N (Mener det er den Fona har til 1999)

Sony har som den eneste DVI, men jeg har siddet foran Dell på et kursus, og
synes den er ret skarp og ok til video. Jeg har ikke haft mulighed for at
teste den med spil.

Men hvilken er bedst ? Er der andre som jeg skal tage med i mine
overvejelser ?

På forhånd tak.

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-06-05 07:54

En tft uden dvi er som sex uden kvinder - det virker (hetro, mand).

Altid skærmen med dvi.

MVH
Morten

Fra : mig

Dato : 25-06-05 17:18

> Altid skærmen med dvi.

ok, men nu har jeg købt Samsung 710N, og den er da kanon med mit Geforce
6800LE.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-06-05 16:32

"mig" <x_sharky@hotmail.com> wrote in

> ok, men nu har jeg købt Samsung 710N, og den er da kanon med mit Geforce
> 6800LE.

Så køb Sonyen og stil den op ved siden af så begge skærme er tilsluttet på
samme tid og se hvorfor du skulle have taget den med DVI :)

Nej spøg til side, hvorfor spørge hvis du ikke har tid til at vente på
svar?

PS: Jeg ville også have valgt en med dvi - har nemlig 2 pc'er tilsluttet
min tft - den ene med dvi og den anden vga - samme, mærke, type og model
grafikkort i de to maskiner, men stor forskel i billedskarpheden i DVI's
favør.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : mig

Dato : 26-06-05 20:33

> Nej spøg til side, hvorfor spørge hvis du ikke har tid til at vente på
> svar?

Man kan jo ikke vente for evigt. Hvorfor lave TFT uden DVI hvis det er så
meget dårligere ? Sony'en er meget grimmere end Samsung 710N i design.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-06-05 21:13

> Man kan jo ikke vente for evigt. Hvorfor lave TFT uden DVI hvis det er så
> meget dårligere ? Sony'en er meget grimmere end Samsung 710N i design.

Se det er jo et valg design eller billedkvalitet, men sådan er det jo med
alt i livet.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as