Spontant indfald - rejse for 2 uge 29 - hj~
Fra : C. Stensgaard

Dato : 23-06-05 17:04

Hej Gruppe

Min kæreste og jeg kan sikkert få presset en uges ferie ind i uge 29.

Vi kan flyve fra lørdag (16. juli) nat i uge 28 - eller endnu bedre søndag
morgen og skal være hjemme igen søndag 24. juli.

Vi skal bare have sol og sommer - romantik og ellers er der ikke andre krav.
Vi havde håbet på Sicilien, Grækenland eller .....

Hvad kan du foreslå, og kan du henvise til et bureau som har ledige rejser
til overkommelige priser 3.500 - 5.000 pr. person.

Vi vil allerhelst til Corleone på Sicilien, men det er nok lidt for sent at
have den slags ønsker

Men skyd med alt hvad du har - vi er åbne for forslag

--
Venlig hilsen

Claus Stensgaard

// der er en bindestreg for meget i adressen !

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 23-06-05 17:23

C. Stensgaard <mik-mak@bluelemon.dk> skrev:
> [...]

>Venlig hilsen
>
>Claus Stensgaard
>
>// der er en bindestreg for meget i adressen !
Og så lige: Fra hvilken lufthavn ønsker i afrejse?
TPB

Fra : C. Stensgaard

Dato : 23-06-05 17:50

Primært Billund eller Tirstrup, men Kastrup er også muligt. Anything goes

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 23-06-05 19:04

> [...]
>Venlig hilsen
>
>Claus Stensgaard
>
>// der er en bindestreg for meget i adressen !

Prøv om det er muligt at komme fra Ålborg til Zakynthos, det er
ikke urimeligt, og hvis i kan komme til at bo på Hotel Mediteranee
i Tsilivi, så er ferien bare hjemme. de Palais er også godt. De
øvrige hoteller og lejligheder bliver i heller ikke skuffet over,
men Tsilivi er bare en perle, også prismæssigt når i er dernede.
Det er Århus Charter i skal kontakte.

--
thomas pb

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 23-06-05 18:36

Prøv at ringe til Århus charter... kan være de har noget til Grækenland.

Fra : Søren R

Dato : 24-06-05 08:20

On Thu, 23 Jun 2005 18:04:22 +0200, "C. Stensgaard"
<mik-mak@bluelemon.dk> wrote:

> [...]
>have den slags ønsker
>
>Men skyd med alt hvad du har - vi er åbne for forslag

www.rejse-guide.dk

Herunder finder du Afbudsrejser, også er hele verden åben for jer i
uge 29
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : K@t

Dato : 24-06-05 13:26

Min kæreste og jeg har netop (også spontant) købt en rejse for to til
Adriakysten i Italien (nordøstlige kyst). Knap 4500,- pr.mand på
trestjernet
hotel og dobbeltværelse med balkon. Købt hos Apollorejser for en uge
siden.
Godt nok med afgang fra kastrup, men vil da tro Apollo også rejser fra
billund, ikke?

Mvh. Kat