Springsteen i Forum igår
Fra : BettinaP

Dato : 23-06-05 08:16

Sikke en oplevelse! En noget anderledes koncert må man sige.
Modigt og imponerende, at en enkelt lille mand med sin guitar og
mundharmonika kan tryllebinde i 2½ time.
Selvom jeg stadig går og drømmer om at opleve en "rigtig" springsteen
koncert som den jeg gik glip af i Parken for 10 år siden, så er jeg godt nok
glad for at have fået den oplevelse det var at være i Forum igår

godt gået Boss!

BettinaP

Fra : zcully

Dato : 23-06-05 16:12

"BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message
> [...]
> nok
> glad for at have fået den oplevelse det var at være i Forum igår

Hmm de 2 sidste gange han var i Parken, var de ikke rigtige?

/Zcully

Fra : BettinaP

Dato : 24-06-05 10:32

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> "BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message

> Hmm de 2 sidste gange han var i Parken, var de ikke rigtige?
>
> /Zcully

Jo, de 10 år skulle opfattes retorisk. Det er bare endnu ikke lykkedes mig
at have tid/råd/mulighed for at få biletter til en "rigtig" koncert med ham

BettinaP