Genveje i Word 2000
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 02-06-01 19:15

Hejsa.

Er der nogen der har en liste over tastatur genveje i Word 2000 ?
Og vil sende dem...
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : T. Holm

Dato : 03-06-01 09:58

Sat, 02 Jun 2001 20:14:37 +0200, Jesper L Hansen wrote a.o.t:

> Er der nogen der har en liste over tastatur genveje i Word 2000 ?
> Og vil sende dem...

Taget direkte fra hjælpen:

Også sendt som mail.

--

Hilsen/Regards T. Holm

Fra : Dan

Dato : 03-06-01 10:45

> Er der nogen der har en liste over tastatur genveje i Word 2000 ?
> Og vil sende dem...

Der ligger en komplet liste på mit web-site - lige til at downloade

BR / Ma / Mc / MfG / Mvh / Pds / Sc,

Dan Elgaard
http://www.yaws.dk/office/start.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Contact Information, Disclaimer, Warning to Spammers,
Quotes, and other typical signature-contents, can be
found at:
http://www.yaws.dk/mail/index.html

Fra : pre

Dato : 03-06-01 18:35

En mere end begavet og á jourført genvejsliste kan hentes hos MVP´erne,
adressen er http://www.mvps.org/word/
Og samme sted ligger også et utal af vedkommende, gratis makroer.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Jesper L Hansen