Outlook åbner ikke en indsat excel fil
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-06-05 22:05

På mit arbejde bruger vi outlook 2000 og har exchange server.
Jeg sender jævnligt excel filer til en gruppe medarbejdere som vedhæftet
fil.
2 af disse kan ikke åbne filen, mens alle øvrige kan. Det er konstateret, at
det åbenbart er brugerrelateret problem og ikke et problem på den enkelte
pc.
Vores administratorer siger at alle skulle have samme profil, så de har
ingen ide om, hvad problemet skyldes.
Når de klikker på den vedhæftede fil, så åbner excel, men den er helt tom og
uden arkvisning.
Nogen der kender et sted, hvor man lige kan lave en lille ændring for at få
det til at virke.
Vedhæftede wordfiler virker godt nok hos de samme brugere.

Kurt

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-06-05 22:35

> [...]

> det til at virke.
> Vedhæftede wordfiler virker godt nok hos de samme brugere.

Prøv at se på de to kollegers Excel. Under Funktioner - Indstillinger.
Fanebladet Standard. Er det muligt, at de har flueben i Ignorer andre
programmer?

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-06-05 00:02

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:42b9d985$0$210$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>>
> Prøv at se på de to kollegers Excel. Under Funktioner - Indstillinger.
> Fanebladet Standard. Er det muligt, at de har flueben i Ignorer andre

Tak for svaret. Det vil blive prøvet om ca. 3 uger, når jeg kommer tilbage
fra ferie

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-06-05 08:33

Jeg ringede ind og fik en til at afprøve indstillingen, og ganske rigtigt
var der sat et flueben. Da det blev fjernet, virkede det.
Så endnu en gang tak.

Kurt

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-06-05 11:55

> Jeg ringede ind og fik en til at afprøve indstillingen, og ganske rigtigt
> var der sat et flueben. Da det blev fjernet, virkede det.
> Så endnu en gang tak.

Velbekomme. Jeg er glad for at det hjalp.

Jan