sand hvor? (Århus N)
Fra : rasmus

Dato : 22-06-05 21:45

Jeg skal bruge en lille trailer-fuld sand til at lægge nogle fliser i. Hvor
får jeg det billigst i nærheden af Århus N ?

På forhånd tak

Fra : Calle.

Dato : 22-06-05 22:23

rasmus wrote:
> Jeg skal bruge en lille trailer-fuld sand til at lægge nogle fliser
> i. Hvor får jeg det billigst i nærheden af Århus N ?

slå nærmeste vognmand op i tlf. bogen

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 06:34

Tirstrup grusgrav (vel en 35km fra dig)

Pris : 35kr/trailer læsset

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-06-05 07:44

"rasmus" <ingenemailstilmig@tak.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge en lille trailer-fuld sand til at lægge nogle fliser i.
Hvor
> får jeg det billigst i nærheden af Århus N ?

Haldum eller Spørring grusgrave.

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 23-06-05 08:00

Bag ved Ikea er der en cementbiks, der kan du sikkert få noget
sand.

Lars