Ikke Tilstede Assistent i Outlook
Fra : Bosse

Dato : 22-06-05 20:32

Hej,

Jeg har tidligere (25/3-2005) stillet nedenstående spørgsmål til denne
gruppe - uden at få nogen response. Jeg er naiv nok til at prøve igen i håb
om, at der måske er nogen, der kan komme med de vise ord til mig.
Spørgsmålet er som følger:

Jeg har et problem på mit arbejde. Én af kollegaernes
Ikke-til-stede-assistent i Outlook virker ikke. Vi havde først Office97
pakken på, så opdaterede vi til Office2000Prof, og nu kører vi Office2003,
men ingen af versionerne vil slå assistenten til når vi beder om det. Det
skal forstås således, at når en person sender en mail til kollegaens
mailadresse får afsenderen ikke besked tilbage fra Ikke-tilstede-assistenten
selvom den er aktiveret på kollegaens Outlook.
Vi har en lumsk mistanke om, at det kollegaens profil på mailserveren, der
er synderen, men er der nogen, der ved hvordan man retter det uden at skulle
slette profilen og oprette den igen?

På forhånd tak for svar.

- -
mvh,