Spybot
Fra : Jens Greisen

Dato : 22-06-05 20:22

Jeg har downloaded Spybot, den finder vist mere end Adaware, den
finder en hel del Backweb lite, men sætter ikke flueben i afhjælp
problem, bør jeg fjerne backweblite eller skal de bevares?
Jens Greisen

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 21:01

On 22 Jun 2005 19:21:43 GMT skrev Jens Greisen <Arrebo@XL5MPoncable.dk> (slet
XL5MP) .

> [...]
>finder en hel del Backweb lite, men sætter ikke flueben i afhjælp
>problem, bør jeg fjerne backweblite eller skal de bevares?

Har du undersøgt hvad backweb er ?
Når du har gjort det kan du sikker selv afgøre hvad der skal ske.

Martin Østerberg

Fra : Per

Dato : 22-06-05 22:24

"Jens Greisen (slet XL5MP)" <Arrebo@XL5MPoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finder en hel del Backweb lite, men sætter ikke flueben i afhjælp
> problem, bør jeg fjerne backweblite eller skal de bevares?

Backweb er noget som bla. Logitech bruger til at automatisk tjekke for
opdateringer til deres produkter.

Jeg har selv et Logitech tastatur og mus og jeg har fjernet backweb
"snifferne" - ingen problem. Nu kan den dog ikke mere selv hente evt.
opdateringer - og hvad så

Det er muligt at der er andre produkter, der bruger backweb i givet fald må
du selv afgøre hvad du vil.

Personligt fjerner jeg alt hvad Spybot finder.

Mvh. Per!