Primer?
Fra : Steen Schmidt

Dato : 22-06-05 18:57

Hejsa.

Er der nogen her der har set filmen Primer? Jeg har ledt efter et sted
den kan lejes, men det lader ikke til at være tilfældet - den kan dog
købes et par steder. Er den værd at give penge for, eller er der nogen
der kender et sted den kan lejes (Århus)?

Mvh
Steen

Fra : Per

Dato : 23-06-05 07:53

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> købes et par steder. Er den værd at give penge for, eller er der nogen
> der kender et sted den kan lejes (Århus)?

Jeg syntes det er en ret interesant film. Den holder ikke helt hjem, men er
faktisk ganske fed hvis man er til den slags.