Att: Lowrider - Din E-mail virker ikke!= (
Fra : Gundersen

Dato : 02-06-01 18:36

Hej

> Jeg kan se på din web side, at du er temlig meget inde i dette her.

Takker! =)

> Ved du noget om fartbegrænsere til knallert, hvor kann man købe dem?

Yup, hos thansen.dk eller protuna.dk
Protuna kan du få den til 200,-
best nr.: 97040050

> Eller beder endnu,,, kan man bygge selv, ved du om noget diagram

Ja, det kan man da! =)
men jeg har ikke noget diagram. Jeg ved bare at man kan bygge den selv
hvis
man vil!
Jeg kan ikke lige huske hvordan man laverden, men jeg skal snart til at
ekspermentere med det! =)
Men til 200,- kan man nok næsten ikke selv lave den! =(

> Jeg har en Aprilia Classic..

Tja... Der ved jeg ikke om den passer på!
Men du kan da prøve! =)
HUSK At koble den rigtigt på!
Den skal kobles på/sættes sammen en hvid/rød ledning der går ud fra
CDI'en!
(Billede ved lagt)

Mvh Emil
p.s. Bare skriv igen! =)
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : MADS POULSEN

Dato : 03-06-01 15:53

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke lige huske hvordan man laverden, men jeg skal snart til at
> ekspermentere med det! =)
> Men til 200,- kan man nok næsten ikke selv lave den! =(

Det kan jeg da! det var jo mig som lavede de der smarte magnet
fartbegrænsere.. det var sgu en god ide!!

en kondensator mellem stel og impuls-ledningen på cdi´en.. (den ledning som
sidder på induktoren fra svinghjulet som går til cdi boksen)
størrelsen skal være omkring 1uF, så kører den ca 35 stykker...(ja,
selvfølgelig afhængig fra scooter t scooter... men sådan er det på jog!)

Mads.

Fra : Lowrider

Dato : 03-06-01 20:48

Hej Mads

Må man spørge helt konkret om design at de smart fartbegrænsere, diagram osv.

mvh
Lowrider

Fra : Lowrider

Dato : 03-06-01 20:50