Frameborder color i Mozilla Firefox
Fra : Thomas Settergren

Dato : 22-06-05 15:09

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg en frameborder color der ikke
kun som sort i Mozilla Firefox.

Jeg arbejder i Dreamweaver og sat frameborder coloren til #0033FF men i
browseren er den sort, ved nogen hvorfor?

Det er www.fastforwarder.dk

Thomas

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 22-06-05 19:47

"Thomas Settergren" <wheeler@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg arbejder i Dreamweaver og sat frameborder coloren til #0033FF men i
> browseren er den sort, ved nogen hvorfor?

Bordercolor indgår ikke i html 4, måske derfor

Check selv her:

http://www.w3.org/TR/html401/present/frames.html

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-05 22:17

Thomas Settergren skrev:

> Jeg arbejder i Dreamweaver og sat frameborder coloren til
> #0033FF men i browseren er den sort, ved nogen hvorfor?

Sæt bordercolor på frame-elementet. Du skal muligvis også fjerne
frameborder=0 på dit andet rammesæt.

Generelt bør man undgå at bruge rammer i dag - hvis du har adgang
til serversidesprog er det langt at foretrække.
--
Jens Gyldenkærne Clausen