gratis parkering i århus!
Fra : Dorthe J

Dato : 22-06-05 12:21

Hej....

er der nogle der kender nogle gratis/meget billige p-pladser i århus med gå
afstand (10-15 min.) til centrum og hvor man må holde en lørdag bare 2-3
timer. vi har ved tideligere lejligheder brugt den ude ved århus
svømmestadion men den kan man vist ikke bruge om lørdagen?!?!?

håber nogle kan hjælpe...

Fra : klaus

Dato : 22-06-05 13:51

"Dorthe J" <rosemus@aab-net.dk> wrote in message
> [...]
> 2-3 timer. vi har ved tideligere lejligheder brugt den ude ved århus
> svømmestadion men den kan man vist ikke bruge om lørdagen?!?!?

Der kan du parkere på begge veje. Men selve pladsen er hver lørdag lavet om
til en markedsplads, så den kan du ikke holde på.

.... men ellers er det jo ikke sååå dyrt i et p-hus. For de 20-30 kroner som
det koster slipper du for at gå ned til byen.

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-06-05 14:18

> [...]
> 2-3 timer. vi har ved tideligere lejligheder brugt den ude ved århus
> svømmestadion men den kan man vist ikke bruge om lørdagen?!?!?

Du skal nok ikke regne med at finde parkering i nærheden af Ingerslevs
Boulevard på torvedage. Men de lukker kl. 14, så hvis du kan vente så
længe...

Alternativt kan du holde i Brruns Galleri, det koster ikke alverden. Og hvis
du handler i Kvickly samtidig får du 1 times gratis parkering. Det samme
gælder hvis du holder ved Musikhuset og handler i Føtex, kan ikke lige huske
tidsrummet her...

Keller

Fra : klaus

Dato : 22-06-05 14:59

> [...]
>
> Du skal nok ikke regne med at finde parkering i nærheden af Ingerslevs
> Boulevard på torvedage. Men de lukker kl. 14, så hvis du kan vente så

Har altid fundet en parkeringsplads med det sammen når jeg skulle handle på
torvet. Det har aldrig nogenside været nødvendigt for mig at cirkle i
området eller vente. Så der er vi helt uenige.

> [...]
> hvis du handler i Kvickly samtidig får du 1 times gratis parkering. Det
> samme gælder hvis du holder ved Musikhuset og handler i Føtex, kan ikke

Hvis du handler i Føtex kan du parkerer 2 timer gratis.

/Klaus

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 22-06-05 14:49

Dorthe J <rosemus@aab-net.dk> skrev:
>Hej....

> [...]
Du kan parkere ved storcenter Nord,gratis, derfra er der en dejlig
spadseretur til byen, og centret er også godt.

--
thomas pb

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 22-06-05 14:51

Dorthe J <rosemus@aab-net.dk> skrev:
> [...]
Du kan parkere gratis ved Storcenter Nord, Finlandsgade, herfra er
der en frisk spadseretur til byen, og centret er jo også dejligt.

--
thomas pb

Fra : Helle

Dato : 22-06-05 18:33

Der er gratis parkering ved Kalkværksvej ved spanien. eller alternativt
kan
du parkere ved ved fagforening BUPL i Mindegade, der står privat parkering
men det gælder ikke lørdag, eller også kan parkere ved politigården.

Fra : Dorthe J

Dato : 22-06-05 20:28

Hej alle.

Tak for alle jeres gode svar, dem skal vi nok få stor gavn af.............

Fra : KK

Dato : 22-06-05 21:52

Hej
Der også den mulighed at du kan bruge p pladsen ved havnen .
Det er gratis
Der ligger en pølsevogn det er lige bag ved den.
Så er der kun 5 min gang så er du ved Domkirken

Fra : Helle

Dato : 23-06-05 09:30

> [...]
> Det er gratis
> Der ligger en pølsevogn det er lige bag ved den.
> Så er der kun 5 min gang så er du ved Domkirken

Hvilken p plads ved havnen mener du? Er det Europaplads eller Sibirien?
Europa plads er betalings pladser.

Fra : Michael

Dato : 23-06-05 13:09

Helle wrote:
> [...]
> du parkere ved ved fagforening BUPL i Mindegade, der står privat parkering
> men det gælder ikke lørdag, eller også kan parkere ved politigården.

BUPL i Mindegade er et sikkert hit, hvor jg ofte holder. Hvis man skal i
byen en fredag aften og sætter bilen for at hente den dagen efter er det
også god, da det jo kun er man-fre hvor der er afgift fra CarPark.

/michael