Weber Performer 2 modeller
Fra : Torben

Dato : 22-06-05 12:18

Hvilken vil i anbefale 2004 med rustfrit bord eller den der kaldes ny. Hvis
nogle kender forskellene vil jeg gerne høre dem

Mvh. Torben

Fra : Mark Schiller

Dato : 22-06-05 17:19

Wed, 22 Jun 2005 13:17:56 +0200, berigede "Torben"
<trp@(remove)hajq.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvilken vil i anbefale 2004 med rustfrit bord eller den der kaldes ny. Hvis
>nogle kender forskellene vil jeg gerne høre dem

Så vidt jeg kan se, så er der kun 2 forskelle - a) designet og b)
bordets materiale.

Bordet er i den nye udgave samme materiale som bordet til "Platinum".

/Mark

PS
Jeg kiggede lige på weber.com og opdagede 2 andre ting: 5 års garanti
mod 10 år på den gamle model + jeg kan ikke se, hvor gasflasken skal
sidde, på den gamle model er der en lille hylde til en 3 kg gasflaske.

Fra : Torben

Dato : 22-06-05 22:24

Den gamle model er også dyrere ??

Mvh. Torben

Fra : Mark Schiller

Dato : 23-06-05 11:07

Wed, 22 Jun 2005 23:24:02 +0200, berigede "Torben" <trp@removehajq.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Den gamle model er også dyrere ??

Yeps, sørme så

/Mark

--
Kig forbi vores forum på definitivt.dk!

http://forum.definitivt.dk

Fra : Torben

Dato : 23-06-05 13:44

Har fundet at den "nye" model bruger ikke en standard gasflaske - det gør
den gamle.

Mvh. Torben

Fra : Mark Schiller

Dato : 24-06-05 08:55

Thu, 23 Jun 2005 14:44:02 +0200, berigede "Torben" <trp@(remove)hajq.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Har fundet at den "nye" model bruger ikke en standard gasflaske - det gør
>den gamle.

Hmmm, det er da noget øv!

Smag og behag er forskellig(!), men jeg tror ikke, at den nye model
bliver et hit ................

/Mark